Lapsi mukaan ultraan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en kyllä ymmärrä kieltoa!!! Jos joku sinne haluaa lapsen raahata, niin siitä vain! Kai sitä voi omalla vastuulla ottaa vaikka koko suvun mukaan kaikkiin tutkimuksiin tai vaikka mummon hammaslääkäriin. Minusta tämä on vanhempien asia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en kyllä ymmärrä kieltoa!!! Jos joku sinne haluaa lapsen raahata, niin siitä vain! Kai sitä voi omalla vastuulla ottaa vaikka koko suvun mukaan kaikkiin tutkimuksiin tai vaikka mummon hammaslääkäriin. Minusta tämä on vanhempien asia.

no ei kyllä ole vanhempien asia, vaan mitä suuremmassa määrin henkilökunnan työrauha-asia... eli ei voi keskittyä jos ylimääräistä hälyä tai joku "roikkuu" laitteissa jne

Alkuperäinen kirjoittaja uähoitaja:

no ei kyllä ole vanhempien asia, vaan mitä suuremmassa määrin henkilökunnan työrauha-asia... eli ei voi keskittyä jos ylimääräistä hälyä tai joku "roikkuu" laitteissa jne

No mun on ainakin ollut ihan kaikkialle ollut pakko ottaa lapsi/lapset mukaan kun olen ollut yh enkä sille minkään vaan voi ettei niitä ole saanut hoitoon. Aina on henkilökunta suhtautunut ymmärtäväisesti ja joustavasti. Tokikaan mun lapset ei kyllä missään laitteissa roiku tai koske minnekään ilman mun lupaani.

Mulla on sama ongelma huomenna. Varhaisultraan menossa yksityiselle ja pitäisi ottaa 2v 9kk mukaan :/ En saa hoitajaa millään, mieskin on töissä eli ei pääse edes ultraan mukaan. Ajattelin ottaa vaikka jonkun kirjan ja jonkun herkun mukaan niin jospa se sen hetken viihtyy?? En usko et siellä kukaan hoitaja ehtii vahtimaan. Ajattelin kyllä kysyä. Ei vaan tullut mieleen et ne saattaa kieltäytyä tutkimuksesta jos mulla on lapsi mukana :o

Alkuperäinen kirjoittaja toinen jolla sama ongelma:
Ei vaan tullut mieleen et ne saattaa kieltäytyä tutkimuksesta jos mulla on lapsi mukana :o

No mulla ei ole kyllä ikinä kukaan kieltäytynyt, ja lapset on olleet mukana siis ihan kaikkialla, ultrissa, jälkitarkastuksissa, gynellä, normilääkärissä, labrassa jne...

Alkuperäinen kirjoittaja uähoitaja:

Mun mielestä on vanhempien asia huolehtia, ettei lapsesta ole häiriötä (niin paljon kuin se on ikään nähden mahdollista, vauvat jokeltelee jne. eikä sille voi mitään). Jos siis ottaa lapsen mukaan, on huolehdittava, ettei häiritse työtä.

Mun mielestä on vanhempien asia huolehtia, ettei lapsesta ole häiriötä (niin paljon kuin se on ikään nähden mahdollista, vauvat jokeltelee jne. eikä sille voi mitään). Jos siis ottaa lapsen mukaan, on huolehdittava, ettei häiritse työtä.

Just näin. =)

Yhteistyössä