O
oonko masentunu
Vieras
kaikkea ja se on hyvä vaan mutta en jaksa.
on ylienerginen,riehuu ja koko ajan höpöttää ja on kimpussa.
ei keksi mitään omaa tekemistä.
on siis todellakin ylienerginen,koko ajan pitäisi olla tekemässä jotakin.
kaikista parasta on kun lapsi nukkuu tai on hoidossa.
siis käy kaksi kertaa viikossa kerhossa kun on kotiäiti nuoremman sisaruksen vuoksi.
ikää on kohta kuusi vuotta.
mitä sitä keksisi,kattelee kyllä leffaa mutta muuten koko ajan pitäisi olla jotakin enkä jaksa.
oon niin kyllästyny.
onneksi sukulaiset hakee ulos ja leikkimään vaikka ollaan usein ulkona ja touhutaan kaikkea mutta oon joskus niin kyllästynyt.
en kai sitten koskaan ole ollut semmonen äiti joka tykkää touhuta lapsen kanssa.
haluan tehdä omia juttuja ja vaikka istuu koneella ja juoda kahvit rauhassa.
muuten höpöttää koko ajan,ei osaa olla hiljaa koskaan.
kun sain tietää raskaudesta niin en olle iloinen,oli vahinko ja jotenkin se on painunut mieleen vaikka lasta rakastankin ja paljon mutta joskus vaan en jaksa todellakaan.
miten te muut?
onko hetkiä ettei jaksaisi?
mieheni on paljon töissä. 5.00-19.30 melkein joka päivä painaa duunia niin sitäkään ei paljon kotona näy ja kun on kotona niin makaa vaan sohvalla.
auttelee kyllä kotihommissa ja semmosta ja joskus tietysti leikkii ja vie lapsia ulos.
nyt en ole itse jaksanut leikkiä lapsien kanssa pitkään aikaan.
olin vasta kipeenä ja ei vaan huvita.
lapset sitten riehuu ja levittelee tavarat pitkin ja poikin eikä edes tottele jos komentaa.
on ylienerginen,riehuu ja koko ajan höpöttää ja on kimpussa.
ei keksi mitään omaa tekemistä.
on siis todellakin ylienerginen,koko ajan pitäisi olla tekemässä jotakin.
kaikista parasta on kun lapsi nukkuu tai on hoidossa.
siis käy kaksi kertaa viikossa kerhossa kun on kotiäiti nuoremman sisaruksen vuoksi.
ikää on kohta kuusi vuotta.
mitä sitä keksisi,kattelee kyllä leffaa mutta muuten koko ajan pitäisi olla jotakin enkä jaksa.
oon niin kyllästyny.
onneksi sukulaiset hakee ulos ja leikkimään vaikka ollaan usein ulkona ja touhutaan kaikkea mutta oon joskus niin kyllästynyt.
en kai sitten koskaan ole ollut semmonen äiti joka tykkää touhuta lapsen kanssa.
haluan tehdä omia juttuja ja vaikka istuu koneella ja juoda kahvit rauhassa.
muuten höpöttää koko ajan,ei osaa olla hiljaa koskaan.
kun sain tietää raskaudesta niin en olle iloinen,oli vahinko ja jotenkin se on painunut mieleen vaikka lasta rakastankin ja paljon mutta joskus vaan en jaksa todellakaan.
miten te muut?
onko hetkiä ettei jaksaisi?
mieheni on paljon töissä. 5.00-19.30 melkein joka päivä painaa duunia niin sitäkään ei paljon kotona näy ja kun on kotona niin makaa vaan sohvalla.
auttelee kyllä kotihommissa ja semmosta ja joskus tietysti leikkii ja vie lapsia ulos.
nyt en ole itse jaksanut leikkiä lapsien kanssa pitkään aikaan.
olin vasta kipeenä ja ei vaan huvita.
lapset sitten riehuu ja levittelee tavarat pitkin ja poikin eikä edes tottele jos komentaa.