Lapsi putosi yöllä sängystä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Erittäin huono äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Erittäin huono äiti

Vieras
Olin lakanaa vaihtamassa lapsen sänkyyn pissavahingon takia,ja laitoin siksi aikaa pojan meidän parisängylle,koska näytti että lapsi nukahtaa siihen siksi aikaa.Juuri kun poika oli kääntymässä ja sen pari metriä ennenkuin ehdin ottamaan lasta kiinni,oli jo myöhäistä :(

Poika mätkähti suoraan mahalleen ja otsa osui lattiaan/kaapin reunaan hirmuisen itkun kera,jota kesti kyllä suht vähän aikaa vain :( Otsaan tuli sitten muistoksi kuhmu ja mustelma:'(

Kyllä säikäytti kauheesti,mutta onneksi ei tullu aivotärähdyksen oireita+tai muuta.

Nyt mä olen sit kauhee äiti!

:hug:

Meillä lapsi kupsahtelee yhtenään nurin opetellessaan kävelemään ja minä poden siitä huonoa omaatuntoa, kun en "ehdi" joka hetki vahtimaan.. :( Voikohan tulla joku aivovamma, kun päänsä niin usein kolauttanut??

Alkuperäinen kirjoittaja huono äiti täälläkin:
:hug:

Meillä lapsi kupsahtelee yhtenään nurin opetellessaan kävelemään ja minä poden siitä huonoa omaatuntoa, kun en "ehdi" joka hetki vahtimaan.. :( Voikohan tulla joku aivovamma, kun päänsä niin usein kolauttanut??

En usko, lapsen pää joustaa ja aika kova isku saa tulla että aiheuttas vamman.
Sitä se opettelu on että tulee kolhuja eikä voi jatkuvasti suojella kuhmuilta. Eihän se opikaan jos äiti on kokoajan suojelemassa.

Nii ja mikähän lie miehelläkin ollut viime yönä,kun totesi pojalle että'äitillä kävi vaan vahinko'.Normisti ois'syytellyt',että pitikö poika jättää sängylle vahtimatta ym :(

Yhteistyössä