lapsi sairaana ja koira pitäisi saada ulkoilutettua. Mites te teette?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja koirallinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

koirallinen

Vieras
Meillä on piha, mutta koira ei todellakaan tee asioitaan pihalle ja pidättelee sitten koko päivän. On totunut todella pitkiin lenkkeihin 3 kertaa päivässä. Lapsi kipeä ( ei todellakaan ole usein ) ja koira pitäisi ulkoiluttaa. Kaikki tuttavat töissä.....kai sitä pitää kipeä lapsi topata ulos.

Minkä ikäinen lapsi ja mikä tauti?
Mä en esim kovin mielellään roudaisi oksentelevaa 1-vuotiasta mukaan lenkille, vaan laskisin ennemmin koiran takapihalle. Kyllä sinne tarpeensa tekee kun tarpeeksi kova hätä on.

Mie odotin kun poika (1½v) nukahti päikkäreille ja sitten pikaisesti juostiin koiran kanssa kortteli ympäri.

Jos kuumetta on vähän ja ulkona sää plussan puolella, olen lapsen topannut vaunuihin vällyjen alle ja käynyt pikapikalenkillä siten.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mä en esim kovin mielellään roudaisi oksentelevaa 1-vuotiasta mukaan lenkille, vaan laskisin ennemmin koiran takapihalle. Kyllä sinne tarpeensa tekee kun tarpeeksi kova hätä on.

Ihan samaa mieltä olen.
Koira vaan pihalle, ei se siihen kuole, jos yks tai kaks päivää on käymättä pitkällä lenkillä.
Kylä se tarpeensa tekee sinne takapihallekkin, ennenkuin rakkonsa räjäyttää

ei muuten tee. Sitten illalla kun mies tulee kotiin niin sillä on niin kova hätä, että pissaa 5min. tämä on ihan totta!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

ei muuten tee. Sitten illalla kun mies tulee kotiin niin sillä on niin kova hätä, että pissaa 5min. tämä on ihan totta!

Käy keskipäivällä nopeasti lapsen kanssa, kun ilma lämpenee. Lapsi rattaisiin ja kierrätte lenkin, raitis ilma tekee vain hyvää ja rattaissahan voi levätäkin. Ilalla koira pääsee sitten pidemälle, kun miehesi koiutuu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Mä varmaan laittaisin lapsen rattaisiin ja käväisisin pikaisen lenkin ulkona.

täytyy tehdä niin. Tuo koira on juonut taas koko vesikupillisen niin pakkkohan sitä on lähteä ulos viemään, kun takapihalle ei tee.