lapsi sairastaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äiti-74"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äiti-74"

Vieras
Mulla on nyt tilanne että mun 10 vuotias lapsi on kipeänä. Olen nyt loppu viikoksi jäämässä kotiin häntä hoitamaan ja käytän siihen pekkasia kun ei enään saa jäädä tuon ikäistä hoitamaan muuten kotiin. Muistelin että tässä joku aika sitten oli että tuota 10 ikävuotta nostettaisiin ja yritin tuolta Ylen sivuilta etsiä joskko siellä olisi jotain tietoa mutta en löytännyt. Onko kenelläkän mitään tietoa että ollaanko tuota ikävuotta nostamassa 13 ikävuoteen jolloin jompi kumpi vanhemmista saa jäädä hoitamaan palkallisesti lasta kotiin vai olenko mä nyt käsittänyt väärin? Kun musta kuitenkin 10 vuotias on aika pieni jäämään yksin kotiin jos on kuumeessa tai mahataudissa. Mutta vanhempien pitäis vaan tulla töihin...

[QUOTE="kuula";22277932]Kyllähän 10-vuotias jo pärjää, ainakin osan päivää. Pystytkö tekemään lyhyemmän päivän tai etänä?[/QUOTE]

Musta kyllä 10 vuotias on aika pieni olemaan yksin jos on kovassa mahataudissa eikä jaksa kunnolla edes kävellä tai on kovassa kuumeessa. Eriasia tietysti jos olisi vaan pienestä flunssasta kyse. Etätyöt ei onnistu ja työmatka on sen verran pitkä että mieluummin olen sitten koko päivän poissa töistä.

Yhteistyössä