lapsi salaa??!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äidiksi haluava"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äidiksi haluava"

Vieras
Meillä on nyt miehen kans ollu pitkään keskustelu toisesta lapsesta (esikoinen 4v) ja mies ei toista halua tehdä, on tienny alusta asti että minä sen toisen haluaisin. Nyt sit asiasta keskusteltiin ja mies sano et se ei suostu toiseen lapseen, jos se vahingossa alkunsa sais niin haluaa sen kyllä ja olis siitä onnellinen mut ehkäsyä ei pois jätetä. Mitä tääkin nyt sit tarkottaa? haluaa kyllä jos on vahinko mut tarkotuksella ei? onko toi "vinkki" mulle et senkun ehkäsy "pettämään" vai mitä?en ymmärrä

ehkä minun vauvahaaveista huuruiset aivot kehitti tuon salaa hommaamisen, hyvä et täällä sanotaan suoraa, olisin pian tehny jotain mitä katua. Jatketaan siis odottamista josko se mies joskus hamassa tulevaisuudessa sen toisenkin ihan OIKEESTI haluais, ollaan kuitenkin "vasta" 23 vuotiaita

Et voi olla tosissasi. Eiköhän mies kuitenkin tarkoita sitä, että rakastaisi ja huolehtisi lapsesta jos vahinko sattuisi tapahtumaan. Eikä sitä, että sinä jättäisit "salaa" ehkäisyn pois. Jos olisin mies, niin en voisi luottaa naiseen enää noin sikamaisen tempun jälkeen.

Ero on selvä osoite noita salaa lapsia haluaville. Eräskin tehtaili salaa neljä ja mies halusi vain yhden, jos sitäkään. Erohan siitä tuli, eikä mies enää halua tavatakaan salaa tehtyjä lapsiaan.

Vanha kikka on laittaa itse se kortsu ja repäistä päästä auki, tai sitten vaan ottaa sieltä kortsusta ne spermat ja laittaa jälkeenpäin omaan toosaan. Lykkyä tykö!

Ero on selvä osoite noita salaa lapsia haluaville. Eräskin tehtaili salaa neljä ja mies halusi vain yhden, jos sitäkään. Erohan siitä tuli, eikä mies enää halua tavatakaan salaa tehtyjä lapsiaan.

surullista että lapset joutuu maksumiehiksi :( kyllä tollasessa miehessäkin jotain vikaa on jos NELJÄ LASTA nainen pystyy salaa tekemään :O Kyllä ihmisen joka ei lapsia enää halua, ois ihan hyvä käydä tekemässä se pieni toimenpide, sterilisaatio.

Mä taas ajattelen vähän toisin. Minusta lapset on ainoa asia, johon oikeasti voit luottaa - mies voi jättää sinut vaikka huomenna. En siis jättäisi tätä asiaa miehen päätettäväksi, jos oikeasti olet sitä mieltä, että haluat toisen lapsen. Pieni "vahingossa" tapahtuva huolimattomuus ehkäisyssä voisi siis olla ok.

[QUOTE="vieras";27773726]Mä taas ajattelen vähän toisin. Minusta lapset on ainoa asia, johon oikeasti voit luottaa - mies voi jättää sinut vaikka huomenna. En siis jättäisi tätä asiaa miehen päätettäväksi, jos oikeasti olet sitä mieltä, että haluat toisen lapsen. Pieni "vahingossa" tapahtuva huolimattomuus ehkäisyssä voisi siis olla ok.[/QUOTE]

Ja sitten olet yh, kun mies ei halua tavatakaan salaa saatuka lapsia? Ei mieskään niin tyhmä ole. Toki mies voisi käydä katkaisemassa piuhansa ja silloin jos ero tulee, kaikki säästyy. Miehille se vain jotenkin on miehisyyden menetys, sitä taitaa olla vaikeampi purkaakin kuin naisen strelisaatiota.

Yhteistyössä