V
viieras
Vieras
Yleensä ongelma lienee päin vastoin ja parempi tietysti näin päin, mutta ei pelkkä kasvisten ja hedelmien syöntikään kovin tasapainoinen ruokavalio ole. Syö toki maitotuotteita ja leipää, mutta liha/ kana ja riisi/ makaroni-osasto ei uppoa. Lapsi on vasta 2,5 vuotias ja hyvällä ruokahalulla varustettu, ennen söi kaikkea mahdollista, tosin kasvisten puolesta ollaan hehkutettu sille jo alle vuoden vanhasta. Olisko vaan joku vaihe taas vai pitäiskö jättää kasvikset jonain aterialta väliin että söisi ruokaakin? Lähinnä kiinnostaisi kuulla onko jollain muullakin mennyt näin "väärinpäin" 