N
"nonni"
Vieras
Meidän 3,5-vuotias tyttö on ollut elämänsä aikana vain kaksi yötä pois meidän luota. Mummolaan ei yksin tahdo edes yöksi mennä (on ujo luonteeltaan, siksi kait niin), mutta nyt vuoden vanhempi serkkutyttö menee sinne uudeksi vuodeksi ja nyt tyttö sanoi että hänkin haluaisi mennä. Viemme siis illalla noin klo 17 aikaan varmaaan ja haetaan seuraavana päivänä klo 12 aikaan pois. MItähän sitä keksisi illalle miehen kanssa? Bilettäminen ei oikein enää meinaa mua innostaa. Onkohan uutena vuoten hyviä elokuvia menossa? En päässyt finnkinon sivuille katsomaan...
Mua hirvittää tuo yökylään meno. Ny´t tuntuu että muutenkin tytöllä vaikeuksia erota varsinkin minusta. Ikävä sille varmasti tulee, mutta kait se siitä selviää. Hauskaahan niillä varmaan myös siellä on =)
Päivisin siis ollut jo pari vuotta hoidossa, mutta muuten vain iltoja hoitanut mummo ja siis muutaman kerran yökylänkin. Että ei me ihan olla kiinni kasvaneita....=)
Mua hirvittää tuo yökylään meno. Ny´t tuntuu että muutenkin tytöllä vaikeuksia erota varsinkin minusta. Ikävä sille varmasti tulee, mutta kait se siitä selviää. Hauskaahan niillä varmaan myös siellä on =)
Päivisin siis ollut jo pari vuotta hoidossa, mutta muuten vain iltoja hoitanut mummo ja siis muutaman kerran yökylänkin. Että ei me ihan olla kiinni kasvaneita....=)