V
vierailija
Vieras
Elikkäs olen seurustellut about 5 vuotta itseäni 20v vanhemman miehen kanssa. Olen 28v ja haluaisin todella kovasti lapsen. Mieskin haluaa, mutta on ilmoittanut ettei töidensä vuoksi (ja luonteensa) voi/halua/ole valmis sitoutumaan siihen että olisi jatkuvasti mukana arjessa. Mies työskentelee tällä hetkellä ulkomailla, tulevaisuudesta on tietenkin vaikea sanoa. Taloudellisen vastuun mies on valmis kantamaan. Olen itse yliopisto-opinnoissani loppusuoralla ja mietinkin jos hankkisin vauvan ns.itselleni ja mies osallistuu kun pystyy. Olen miettinyt paljon onko tämä järkevää, mutta en tiedä ovatko uusperhekuviot varsinkaan sen houkuttavampia! Tuntuu nimittäin, että kaikilla about 28-40 vuotiailla kunnollisilla miehillä on jo lapsia. Kerran olen suhdetta 3 lapsen isään yrittänytkin, mutta se kaatui heti alkuunsa kun en voinut hyväksyä kaikkea sitä hässäkkää mitä uusperhekuvioon liittyi. Olenko aivan tyhmä jos hankin lapsen tämän vanhemman miehen kanssa ja kasvatan sen ehkä pääasiallisesti yksin?