Lapsi yön hoidossa, pitkästä aikaa. Arvatkaas mitä me?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Lapsi yökylässä. Harvinaista, että minulla ja miehellä vapaailta ihan kaksin. Arvatkaa mitä teemme?

Mies saunalla kaverinsa kanssa istuu iltaa saunoo ja juo. Minä istun tässä sitten yksikseni lonkeron kera.

Voi v***u.

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:
Voi v***u Lähe sen kans johonkij, mää tääl kärvistelen, kun en pääse lähtemään.. :whistle:

No ei sille passaa mihinkään lähteminen.

No lähdet yksin :)

siitähän se vasta jaksaiski valittaa sitte seuraavat viikot. Kun eihän siellä muuta voi hänen mielestään tehdä kuin pettää.

menes nyt huuteleen sinne saunan ovelle, että sulla on tylsää ja saavat tulla sua oikein porukalla piristämään. jos eivät usko, niin räväytä sinne sekaan vaan. :D

Voi v***u Lähe sen kans johonkij, mää tääl kärvistelen, kun en pääse lähtemään.. :whistle:

siitähän se vasta jaksaiski valittaa sitte seuraavat viikot. Kun eihän siellä muuta voi hänen mielestään tehdä kuin pettää.

:/ Sitä paremmalla syyllä menet! Ja sen jälkeen mietit, että onko suhde sen arvoinen, että tarvii kuunnella perättömiä syytöksiä :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja pallero:
menes nyt huuteleen sinne saunan ovelle, että sulla on tylsää ja saavat tulla sua oikein porukalla piristämään. jos eivät usko, niin räväytä sinne sekaan vaan. :D

Taidan mennä huutaan etteivät juo kaikkia itte vaan jättävät mullekin, vedän pään täyteen ja sammun. Oon niin prkleen vihanen.

:/ Sitä paremmalla syyllä menet! Ja sen jälkeen mietit, että onko suhde sen arvoinen, että tarvii kuunnella perättömiä syytöksiä :hug:

Niin... mieli tekis, mutta ei musta enää ole yksin lähtijäksi. Silloin nuorempana menin kyllä mutta ei taida paikallisessa olla tuttujakaan...

Miten tilenne meni tuohon? Sovit yökyläilystä, etkä kuitenkaan sopinut miehen kanssa mitään kivaa yhteistä, vai? Ajattelitko, että mies itsenäisesti hoksaa, että teidän pitäisi tehdä jotain yhdessä?

Miten tilenne meni tuohon? Sovit yökyläilystä, etkä kuitenkaan sopinut miehen kanssa mitään kivaa yhteistä, vai? Ajattelitko, että mies itsenäisesti hoksaa, että teidän pitäisi tehdä jotain yhdessä?

Ihan tuo mies itse ehdotti että lapsi yökylään. Sitten kaverinsa tuli kylään ja menivät saunalle iltaa istumaan. No kaiketi se oli hänen suunnitelmansa sitten. Voin vetää tästä omat johtopäätökseni.

Taidan mennä huutaan etteivät juo kaikkia itte vaan jättävät mullekin, vedän pään täyteen ja sammun. Oon niin prkleen vihanen.

minun miehen kaverit kyllä pelkää mua jos olen vihainen. Käy vähän ärisemässä ja katso, mitä tapahtuu...

Lapsi yökylässä. Harvinaista, että minulla ja miehellä vapaailta ihan kaksin. Arvatkaa mitä teemme?

Mies saunalla kaverinsa kanssa istuu iltaa saunoo ja juo. Minä istun tässä sitten yksikseni lonkeron kera.

Voi v***u.

mies pelaa pelikaa ja minöä notkun täällä. Ja harvoin saadaan muksut hoitoon
Mutta kun ei JAKSA :(

Alkuperäinen kirjoittaja gene:
Alkuperäinen kirjoittaja gene:
no mites nyt silleen? koska sait tietää että miehelle tulossa sauna- ja juomaseuraa?

No tuossa pari tuntia sitten.

eikö sulla ois ketään llikkakaveria kenet saisit teille sun saunaseuraksi?
tai baarikaveriksi?

Olis varmaan pitänyt hyvissä ajoin sopia, kun kaikilla on lapsia ja onhan jo aika myöhä ;)

Outo tilanne teillä. Oletko muuten tyytyväinen suhteeseenne? jos me joskus harvoin saadaan lapsi hoitoon, suunnitellaan huolella mitä silloin tehdään, esim. mikä leffa, minne syömään jne.

Outo tilanne teillä. Oletko muuten tyytyväinen suhteeseenne? jos me joskus harvoin saadaan lapsi hoitoon, suunnitellaan huolella mitä silloin tehdään, esim. mikä leffa, minne syömään jne.

minun miehen kaverit kyllä pelkää mua jos olen vihainen. Käy vähän ärisemässä ja katso, mitä tapahtuu...

En käy. Otan puheeksi myöhemmin ja mietin, kannattaako meidän edes jatkaa jos ei edes viihdytä keskenämme.

Varmaan sanomattakin selvää etten ole tyytyväinen.