Lapsi yritettiin kaapata Tampereella!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huh huh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
sairasta touhua. mikä helv..tin viiraus niillä ulkomaalaisilla on kaapata suomalaisia tai ylipäätänsä valkoihoisia lapsia??
onko se siinä ihonvärissä?? vai eikö ne itse kykene lapsia tekemään??
Sairasta touhua.

Mä mietin, että oliko tuo äiti kauempana, kun se on noin kirjoitettu? Voihan se olla, että nuo ulkomaalaisen näköiset olivat huolissaan pienestä, joka oli yksin. Jotenkin kuulostaa siltä, ettei se äiti ihan lähellä ollut. Ei kukaan varmaan silloin olisi lasta ottanut.

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
:o :'(

Sori vaan, mut ulkomaalainen .. :kieh: :kieh:

Niinku mitä ajat takaa?

Just sitä.

Ai sitä? Katsoskun minä olen ulkomaalainen missä tahansa paitsi Suomessa. Jos muutan vaikka Brasiliaan olen ulkomaalainen riippumatta missä olen kirjoilla. Ihonvärini takia minua kohdellaan aina ulkomaalaisena. En koe sitä rasismina, jos sitä ajat takaa. Nimim. kokemusta on.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mä mietin, että oliko tuo äiti kauempana, kun se on noin kirjoitettu? Voihan se olla, että nuo ulkomaalaisen näköiset olivat huolissaan pienestä, joka oli yksin. Jotenkin kuulostaa siltä, ettei se äiti ihan lähellä ollut. Ei kukaan varmaan silloin olisi lasta ottanut.

itse en tuollaista uskoisi... :whistle: :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Olivat huolissaan, mutta loikkivat sitten pakoon kun äiti tuli...hmmm... ei kuulosta loogiselta.
Ja toki on helpompi kaapata lapsi, jonka äiti ei ole välittömässä läheisyydessä, kuin lapsi, joka on esim äidin sylissä, eikö.

Rahasta kai ne sieppää näitä lapsia - ei itselleen. Miksi ei myös Suomessa mahdollista, kerran ulkomaillakin. Elkää olko naiiveja. Pitäkää muksuja tarkasti silmällä. Vara aina parempi...

Jotenkin vaan epäilyttää, olisko totta. Edellinenkin oli keksitty juttu.

Jos olis joku kaappaamassa, niin antaisko tuo noin helpolla periksi ja lapsen takaisin äidille? Kuulostaa jotenkin huterolta tuo juttu. Vai mistä sen tietty koskaan tietää....

Yhteistyössä