äläpä vänkää keskustelua sivuraiteelleOtsikko oli muuten pahasti virheellinen, onko ap ruotsinkielinen?
Korjattu:
Lapsilta ryöstetään nykyään jopa Espoon parhaimpiin asuinalueisiin kuuluvassa Haukilahdessa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
äläpä vänkää keskustelua sivuraiteelleOtsikko oli muuten pahasti virheellinen, onko ap ruotsinkielinen?
Korjattu:
Lapsilta ryöstetään nykyään jopa Espoon parhaimpiin asuinalueisiin kuuluvassa Haukilahdessa
Minne heidät viedään? Ulkomaille?Lapsia ryöstetään. Piste.
ap vei otsikon väärälle raiteelleäläpä vänkää keskustelua sivuraiteelle
Olet väärässä. Seuraa taas se klassinen kysymys, että johtuuko se siitä että olet tyhmä vai siitä, että trollaat. Mutta tähän kysymykseen on myös yhtä klassinen vastaus: sillä ei ole mitään väliä. Trollin kanssa ei kannata keskustella ja jos ihminen on niin tyhmä, ettei ymmärrä näin yksinkertaista asiaa, ei hänen kanssaan voi keskustella. Siispä keskustelu päättyköön.Taivutusmuoto lapsia tarkoittaa että esim vauvoja kaapataan vaunuista. Eikä sellaisesta olla uutisoitu. Oikea muoto olisi ollut Lapsilta ryöstetään
Lapsia ryöstetään nykyään jopa Espoon parhaimpiin asuinalueisiin kuuluvassa Haukilahdessa
Nyt tarvitaan kipeästi Soldiers of Odin -porukoiden apua koska koulut ei voi mitään näille eikä poliisi, he ainoastaan kykenevät kouluttamaan jopa alle 16 v väkivallantekijöitä ilman tulkkia ja puhetta, että miten täällä pitää käyttäytyä muita, eli kantasuomalaisia nuoria kohtaan.
Mutta kun olet vasuri, niin ei tarvitse olla pettynyt.Ai että kaivattais rikollisia partioimaan Suomen kaduille. Ei kiitos!
Ja ei taida näissä kaikissa jutuissa olla pelkästään mamut taustalla. Ja vaikka oliskin, niin huvittaa, että Marinin hallitusta heistä syytellään. Marinin aikana ei tänne paljoa "mutamaista" porukkaa tullut. Ainoastaan Ukrainasta. Aina mutavyöry on tapahtunut PERSUJEN hallituskaudella.
PERSUT PETTÄÄ AINA: Silloin petti nuo lupaukset, nyt pettää Suomen pienituloiset.
Jos olisin persujen kannattaja, olisin vitun pettynyt.
Mutta kun olet vasuri, niin ei tarvitse olla pettynyt.
Ei ne olleet kunnon persuja vaan sinisiä pettureita, luusereita, takinkääntäjiä, susia lampaiden taljoissa Soinin johdollaOlen liikkuva äänestäjä, tosin persuja en koskaan äänestä. Olen tietty pettynyt siihen, että järkevät puolueet sai niin vähän ääniä ja joutuivat oppositioon. Mutta hyväksyn sen, sitä on demokratia.
Mutta fakta on se, että eka persujen hallitusvierailu oli katastrofi. Nyt on sitten toinen ja aika heikolta näyttää. Mut en mä silti toivo hallitukselle pahaa, koska toivon kumminkin Suomen parasta. Toivotaan, että Suomi lähtee taas nousuun ja hedelmiä jaetaan muillekkin kuin sille parhaiten tienaavalle porukalle.
Olet liikkuva äänestäjä niin kuin Yleisradion toimittajat ovat sitoutumattomia.Olen liikkuva äänestäjä, tosin persuja en koskaan äänestä. Olen tietty pettynyt siihen, että järkevät puolueet sai niin vähän ääniä ja joutuivat oppositioon. Mutta hyväksyn sen, sitä on demokratia.
Mutta fakta on se, että eka persujen hallitusvierailu oli katastrofi. Nyt on sitten toinen ja aika heikolta näyttää. Mut en mä silti toivo hallitukselle pahaa, koska toivon kumminkin Suomen parasta. Toivotaan, että Suomi lähtee taas nousuun ja hedelmiä jaetaan muillekkin kuin sille parhaiten tienaavalle porukalle.
Seliseli. Etsi itsellesi töitä niin voit ostaa hedelmiä.Olen liikkuva äänestäjä, tosin persuja en koskaan äänestä. Olen tietty pettynyt siihen, että järkevät puolueet sai niin vähän ääniä ja joutuivat oppositioon. Mutta hyväksyn sen, sitä on demokratia.
Ei ne olleet kunnon persuja vaan sinisiä pettureita, luusereita, takinkääntäjiä, susia lampaiden taljoissa Soinin johdolla
Älä siis syytä Riikkaa ja Jussia heidän takiaan
Seliseli. Etsi itsellesi töitä niin voit ostaa hedelmiä.
Linkki?No täällä syytetään SDP:tä suunnilleen kaikista Neuvostoliiton, Kiinan ja P-Korean rikoksista.
Luulo ei ole tiedon väärtti.Luulenpa, että tienaan enemmän kuin sinä. Kaikki eivät äänestä oikeistoa vain siksi, että saisivat muutaman roposen lisää.