Lapsia tuntemattomille ja täysille luusereille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kolmen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kolmen äiti

Vieras
Miksi ihmeessä on niin paljon naisia, jotka tekevät ihan ehdoin tahdoin lapsia täysien idioottien kanssa? Tällä palstalla on monen monta yksinhuoltajaa, jotka valittavat lastensa isien välinpitämättömyydestä, ilkeydestä, elarien maksamisen haluttomuudesta, laiskuudesta, ym ym.
Ettekö te oikeasti ollenkaan tutustu miehiin ennen raskautta? Miksi pitää ehdoin tahdoin hommata siittiöt joltain käytännössä täysin tuntemattomalta kusipäältä ja sitten parkua omaa ja lapsensa paskaa kohtaloa keskustelupalstoilla, puistoissa ja sukujuhlissa?

Ja tästä aloituksesta ei sitten tartte vetää palkokasveja hengitysteihinsä, en tietenkään tarkoita yleistää kaikkiin yh-tapauksiin.

Naisissa on sellainen "vika", että tuntevat seksuaalista vetoa eniten renttuihin. Maailma on pullollaan hyvin käyttäytyviä, kunnollisia miehiä, mutta kun nainen alkaa sellaisen kanssa parisuhteeseen, hän kuitenkin jossain vaiheessa alkaa kaipaamaan renttuja ja "romantiikkaa".

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Naisissa on sellainen "vika", että tuntevat seksuaalista vetoa eniten renttuihin. Maailma on pullollaan hyvin käyttäytyviä, kunnollisia miehiä, mutta kun nainen alkaa sellaisen kanssa parisuhteeseen, hän kuitenkin jossain vaiheessa alkaa kaipaamaan renttuja ja "romantiikkaa".

Mutta eikö kannattais pistää kuitenkin lastenhankinnassa peliin mukaan pikkausen järkeäkin? Kaikkihan kuitenkin haluaisivat lapsilleen mahdollisemman hyvän pohjan elämään ja tasapainoisen kehityksen.

Olen ihmetellyt samaa.. lähipiirissä yks tällänen tapaus..alusta asti ties et mies on alkkis..ja piti sit mennä tekemään sen kans lapsi. Nyt kärsii sit se lapsi. vanhempia ei kiinnosta,äiti kuskaa juoppoa ukkoaan päivät pitkät ja laps joka pvä hoidossa,haetaan jos jaksetaan..Riitelyä,huumeita,alkoholia..Sit valitetaan kun ukko juo..heitetään mukama ulos mut eipä heitetäkään.Lapsi on täysin häiriintynyt,huutaa kun mielipuoli,reihuu,rikko tavaroita jne.

Minun lankomies on aivan totaalinen paskakasa, joka tapasi tällaisen yli 40-vuotiaan äkkiä lapsen haluavan idioottinaisen jossain deittinetissä. Pari kertaa tapasivat ja heti sänkyyn. Akka väitti syövänsä pillereitä ja tuli heti raskaaksi. Nyt sitten tämä akka parkuu, kuinka lankomies on välinpitämätön ja perseaukinen paska.
Ei voi enää muuta kuin naureskella niiden molempien typeryydelle.

Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:
Katsos kun ei noitten äijien mukana tule manuaalia jossa kerrotaan millanen isä siitä tulee.

Kyllä miehestä näkee millainen isä siitä mahdollisesti tulee. Kun hyppää tuntemattomien kanssa sänkyyn ilman kunnollista ehkäisyä saa ihan itseään syyttää seurauksista.

Katsos kun ei noitten äijien mukana tule manuaalia jossa kerrotaan millanen isä siitä tulee.

Väärin. Ihminen, eikä mies muutu miksikään, eikä nainen pysty häntä muuttamaan vaikka niin usein kuvitteleekin. Siten miehestä näkee ihan hyvin millainen hän on luonteeltaan jo ennen kuin alkaa lapsia tekemään.

Alkuperäinen kirjoittaja !:

Kyllä miehestä näkee millainen isä siitä mahdollisesti tulee. Kun hyppää tuntemattomien kanssa sänkyyn ilman kunnollista ehkäisyä saa ihan itseään syyttää seurauksista.

Ai näkeekö? Mistä sen näkee?

joo tää on käsittämätöntä. eikö kiinnostaisi hieman jutella vanhemmuudesta ja isyydestä sen tyypin kanssa kenen siittiöitä on ehdoin tahdoin kohta sisäänsä pistämässä?!?!?

JA JOS NIITÄ LAPSIA EI HALUA NIIN KUINKA HELVETIN TYHMÄ PITÄÄ OLLA ETTÄ EI OSAA EHKÄISYÄ KÄYTTÄÄ?!?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Alkuperäinen kirjoittaja tyhmyys on ihmisen synti:
joo tää on käsittämätöntä. eikö kiinnostaisi hieman jutella vanhemmuudesta ja isyydestä sen tyypin kanssa kenen siittiöitä on ehdoin tahdoin kohta sisäänsä pistämässä?!?!?

JA JOS NIITÄ LAPSIA EI HALUA NIIN KUINKA HELVETIN TYHMÄ PITÄÄ OLLA ETTÄ EI OSAA EHKÄISYÄ KÄYTTÄÄ?!?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Joo samaa mieltä. Miten voi yllättää että millainen isä miehestä tulee...luulisi että tuntisi tyypin aika hyvin jos sen kanssa lapsia tekee.

Se on tämän maailman synti, että lapsia saadaan niin helposti ja kuka vaan. Se on tämän maailman musta piste.

Sinuna tutustuisin tähän oikeeseen maailmaan hieman paremmin, ennenkuin alkaisin ihmisiä helvetin tyhmiksi huutelemaan :D

Ihan samaa mieltä! Luulisi lapsen hankinnan olevan NIIN ISO päätös, että asiasta keskustelisi ensin miehen kanssa. Ja jos äijä sanoo suoraan että ei halua lapsia/ei tykkää lapsista, niin EI SITTEN tee lapsia semmoisen kanssa.

joo mä en kanssa tajua tätä että joillain yh-äideillä on lapsia vielä useampien eri miesten kanssa?!?!?

Todennäköisesti nämä äidit on itse rikkinäisistä perheistä ja täynnä traumoja. Muuten tuo käytös ei ole järjellä selitettävissä.

Ihan samaa mieltä! Luulisi lapsen hankinnan olevan NIIN ISO päätös, että asiasta keskustelisi ensin miehen kanssa. Ja jos äijä sanoo suoraan että ei halua lapsia/ei tykkää lapsista, niin EI SITTEN tee lapsia semmoisen kanssa.

No vaikkapa siitä minkä verran mies osallistuu kotihommiin, minkä verran ja kuinka usein juo alkoholia, miten viettää vapaa-aikaansa, millaiset arvot omaa, kantaako vastuuta vai elelee päivä kerrallaan tyyliin jne...

No vaikkapa siitä minkä verran mies osallistuu kotihommiin, minkä verran ja kuinka usein juo alkoholia, miten viettää vapaa-aikaansa, millaiset arvot omaa, kantaako vastuuta vai elelee päivä kerrallaan tyyliin jne...

Mutta jotkut eivät näe puutteita, koska katsovat tuota niin ihanaa retkua ruusunpunaisten lasien läpi.

joo mä en kanssa tajua tätä että joillain yh-äideillä on lapsia vielä useampien eri miesten kanssa?!?!?

Todennäköisesti nämä äidit on itse rikkinäisistä perheistä ja täynnä traumoja. Muuten tuo käytös ei ole järjellä selitettävissä.

Just! Tunnen eräään älyn riemuvoiton, joka on kerennyt saamaan lapsia jo kolmen eri miehen kanssa ja on vasta 25 vuotias. Elää täysin tukien varassa.

mun appiukko oli tavallinen perheen isä kunnes lapsien ollessa isompia löysi uuden suhteen. Pikku hiljaa ei enää lapsiaan tavannutkaan ja lopulta katkaisi välit kokonaan. Mieheni oli silloin 18v ja sisarukset oli n. 14v ja 6v.

joo ei elämää voi ennustaa, mutta kyllä sä nyt vähän kykenet tutustumaan siihen ihmiseen kenen kanssa lapsia teet

Jos vaikka tutustuisitte rauhassa eka muutamia vuosi, mielellään vaikka USEITA vuosia, ennen kuin alatte viattomia lapsia tekemään tänne maailmaan...

Mun mielestä kaikki selitykset on TEKOSYITÄ, todella TEKOSYITÄ, itse lapsesi teet.

joo ei elämää voi ennustaa, mutta kyllä sä nyt vähän kykenet tutustumaan siihen ihmiseen kenen kanssa lapsia teet

Jos vaikka tutustuisitte rauhassa eka muutamia vuosi, mielellään vaikka USEITA vuosia, ennen kuin alatte viattomia lapsia tekemään tänne maailmaan...

Mun mielestä kaikki selitykset on TEKOSYITÄ, todella TEKOSYITÄ, itse lapsesi teet.

PEESI!

Alkuperäinen kirjoittaja ei elämää aina etukäteen tiedä:
mun appiukko oli tavallinen perheen isä kunnes lapsien ollessa isompia löysi uuden suhteen. Pikku hiljaa ei enää lapsiaan tavannutkaan ja lopulta katkaisi välit kokonaan. Mieheni oli silloin 18v ja sisarukset oli n. 14v ja 6v.

heh, tässä tapauksessa pariskunta ehti olla lähes 20 vuotta naimisissakin että varmasti luuli toisen tuntevansa. Kuten sanottu ihan tavallinen perhe kyseessä.

Totta, nämä tekosyitä latelevat kärsivät jonkisorttisesta lapsuuden traumasta. Kaikissa tekemisissä on vastuu. Jopa ihan mitättömissäkin puuhissa.