lapsien isälleen menosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tiina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tiina"

Vieras
elikkäs lasten isä ja hänen puolisonsa haluaisivat lapsia sinne (2 tyttöä) viikonlopuksi heille..tytöt eivät ole isällään olleet heinäkuun alun jälkeen ollenkaan.
isompi on haluaa mennä mutta pienempi itkien sanonut ettei halua,ei tykkää isästään.
(hälle jäänyt pelko että suisivat vain isompaa kun isommalle ostelleet kaikenlaista ja saa enmpi huomiota)lapset 6,5v ja 5,5v
onko mun pakko antaa pienepikin sinne vaikkei halua mennä ja itkien todella kurja häntä pakottaa

Lapset on lapsia, mielestäni nyt juttelet exäsi kanssa tilanteesta että tajuaa tilanteen. Joskus meilläki nuorempi sanoo, että ei halua mennä ja itkeeki joskus, mutta sitten saan puhuttua menemään ja onkin ollut ihan kivaa sit ku tulee takas kotiin.

[QUOTE="tiina";22022020]ex ei siis halua mun kanssa lasten asioita hoidella ja keskustella vaan pitäs sen nykyisen naisensa kanssa sopia[/QUOTE]

no hohho.. jos ei pysty asioista keskustelemaan edes niin en edes antais sinne. Sen verran pitäs nyt järki juosta että itse hoitaa lastensa asiat. Miten voi luottaa lapset sinne kun ei ole puheväleissä edes.

No aika fiksu exä.. eikös se niin mene et hänellä velvollisuus niistä sopia tai sit soskun kautta ja se meen sotkuseksi sitten. Anna sille äijälle 2 vaihtoehtoa et joko sovitte keskenään tai soskun kautta.Tai osoita itse olevasi aikuinen ja sovi sen uuden puolison kautta niistä asioista, minulla ei ole mitään ongelmaa tarvittaessa sopia exäni uuden naisen kanssa lasten asioista, vaikka pääasiassa teen sen kyllä lasten isän kanssa.
Lapset ei saa olla kiistakapuloina välissä eli et voi alkaa ainakaan kiristää sillä, että jos ei ala ukko puhumaan niin et vie lapsia tai muuta vastaavaa..

sun tilanne ei kuulosta kovin helpolta..

[QUOTE="tiina";22022156]siis sovin toki tarvittaessa lasten asioista uuden naisen kanssa mutta eikös se ole isän hommaa?[/QUOTE]

tottakai se on isän hommaa miehän ehotin tuota et koitat antaa sille ukolle 2 vaihtoehtoa niin jos tulis järkiinsä.

ja en saa olla exän kanssa teksitiviestin tai soittaa..pitäs kaikki mennä tämän uuden ihmisen kautta joten siksikin vaikea isälle sanoa että 2 vaihtoehtoa.
ja tämä nainen kun sosiaali-alalla niin vetoaa aina johki lakiin