Ja nyt kun mietitään, että kenelle lapsilisät suotaisiin ja kenelle ei tulojen mukaan, niin otettaisiinko siinä jotenkin huomioon se, että loimaan keskustassa maksat vuokraa kolmen makuuhuoneen asunnosta 500 euroa kuukaudessa ja Helsingissä 1500 euroa kuukaudessa?
Voisin kuvitella, että Loimaalla pärjää helvetisti paremmin 1500 euron nettotuloilla kuukauden, kuin Helsingissä, vai olenko väärässä?
Eli jos nyt kovasti halutaan poistaa lapsilisät keksituloisilta ja varakkailta, niin eikö myös heillä tulisi huomioida menot?
Se mitä joku jo aikaisemmin sanoi, on se, että keskituloinen maksaa varmasti kaikesta ja sillä se tuntuu eniten persauksissa.
Toiseksi mä olen niiiiiiiiiiiiin kyllästynyt kuuntelemaan sitä, miten suomessa köyhiä sorretaan. Ihan tosi hei... varakkaat maksaa järjettömillä veroilla teidän elämisenne, niin eikö nyt olis syytä osoittaa jonkunlaista kiitollisuutta sensijaan, että te olette vaatimassa niitäkin pieniä etuuksia pois, mitä teidän hyväntekijöillenne maksetaan. Vai olisko parempi, että siirrytään jenkkien tyyliseen verotukseen? Tienaat mitä tienaat, niin maksat siitää 10% veroja ja persaukiset hoitakoot itse omat elinkustannuksensa, terveydenhuoltonsa, koulutuksensa ja kaiken muun.
Niin mua kiristää nä kaikki kiittämättömät ja lellityt ihmiset täälä. Ilmaseksi pitäis saada kaikki.