Lapsille chat? Mulla 11v poika joka juuri opettelee nettiä ja haluaisi jutella...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eevee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eevee :) Habbo hotelli on K.15 :) sinne pitää olla aikuisen lupa. n.9-10 lapset pääsevät habbo hotelliin vahvistettuaan Vanhempien Sähköpostin...
Habboon ei pääse jos ei ole alle 15 vuotias. Habossa on ollut uutisissa seksuaalista kielenKäyttöä.. Minäkin Olen Habossa :) siellä on monia huijauskia ja muita..Kannattaa opetella ensin vanhempien kanssa.. Kuten myös Panfu se on turvallinen Paikka :) Hyviä Jatkoja!

Olin itse siella 7vuotiaana.
Sielläkin täytyy tarkkailla miten muut käyttäytyvät koska alareunasta löytyy sellaisia heitettäviä asioita,eläimiä eli sammakko tipu ja etana näin yhden tyypin jota heitettiin sammakolla joka päivä ja vielä se sama porukka yritin puollustaa häntä mut...
He uhkailivat pyysivät nimeä.
Moviestarplanet olis hyvä koska prohotelli oli piraatti versio.

Me ollaan niin kalkkiksia ettei mitään tietoa missä tuon ikäiset viettää aikaa netissä. Poika on käyttänyt nettiä jossain club penguin, panfu ja joku muu vastaava. Nyt hän kaipaisi jotain muuta nyt.

Mä oon ollut tosi niuho kaiken nettiin liittyvän kanssa mutta kai noihinkin jossain vaiheessa on lupa annettava ja opettaa lasta käyttää nettiä ettei ole yhtä kädetön aikanaan kun mä....

Missä teidän 11-12v pojat surffailee?

suomi24 romano cafe

Kannatan Moviestarplanetia. Siis joo, siel käy aika paljon just jotai pienempää väkee (esim. kakkosluokkalaisiiki), mut on siel vanhempiiki...Vanhin mitä oon tavannu siel on ollu jtn 16. Se on tosi turvallinen paikka, kirosanat yms "tuhmat sanat" sensuroidaan automaattisesti, esim. jos yrittää sanoo "hemmetti" - se näkyy tällaisena: "########". Ja muut voi raportoida myös asiattomasta käytöksestä (tiiän hyvin koska oon saanu parin päivän kieltoi sinne ja se opettaa kyllä :D) Ja moderaattoreita on myös valvomassa chatteja... Ja huomaa että pienemmätkin lapset osaa pitää huolen itestään, jos vaikka joku kysyy ikää niin ollaan heti että "en saa kertoo!!!!" :D Vanhemmat sitten saattaa kertoa iän tms, mut ei siitä mitään vaarallista oo seurannu ikinä :) Ja joo, enemmän MSP:ssä on tyttöjä, mut poikiakin on (vaik suurin osa niistäkin tyttöjä), mut ne osaa kylllä käyttäytyä. En oo tullu koettuu siel mtn vaarallisii tilanteita, vaikka oisinki ollu siellä kahelta yöllä. +Siellä MSP:ssä ei voi chatissa laittaa mitään linkkejä/kuvia/puhelinnumeroa tms. Turvallista. //EN suosittele Habboa, ite olin siellä kerran, ja eeei en päästäis pikkusii lapsii sinne, tyypit puhuu siel tosi rumia, ja aika vanhaa sakkii siel on.

Ite pelasin jo tosi pienenä panfua. Hyvä paikka, joka on suomen kielinen ja sensuroi kopa lievätkin sanat. Isompia se voi ärsyttää, kun vahingossa sanoo "voi kakka" niin voi saada jäähyn...
MSP(movie star planet) on myös kiva. Tai nykyään siellä pyörii kaikenlaista sakkia ja vaikka kirosanat sensuroidaan, ei peli huomauta, jos jätät hahmolta paidan pois yms.
Howrse on myös kiva, ehkä enemmän kuitenkin tyttöjen peli.
Habboa en oo pelannut itse, mutta ei kovin kivalta kuullosta...
Minecraft myös tosi kiva, kannattaa kokeilla ensin puhelimella!
Yli yhdeksän vuotiaille club penguin on myös todella hauska. Disneyn peli, joten viruksia ei tule. Kokonaan englanniks, mutta kannattaa koittaa!

Yhteistyössä