LAPSIMESSUT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Neidin kanssa olen käyny kun se oli vauva... Sitten pari vuotta jäänyt valiin. Mutta nyt täytyy mennä... Kun on reilun kolmen. Siellä kaikkia kivoja temppuratoja... esityksiä jne. Kyllä mä suosittelen. Sitten maistiaisia ja ilmaisjakelua jne.

Paljon on väkeä joten molemmille lapsille kannattaa olla aikuinen matkassa. Leikkipaikka on lapsille ja juri noita temppuratoja ja muita systeemejä. Näytöksiä ja ilmaisjakeluita mutta myös ostaa saa tavaraa joten varaudu karkkitiskeihin :)

Olen käynyt useana vuonna kahden tai kolmen alle kouluikäisen lapsen kanssa. Meidän lapset ovat tykänneet ja odottavat innolla seuraavaa kertaa. Siellä on ollut kivoja konsertteja, temppurata, erilaisia toimintajuttuja yritysten pisteissä, maistiaisia, ilmaisnäytteitä esim vaipoista, lastenruuista. Tarjolla tietysti paljon ostettavaa kirjoja, leluja, lasten vaatteita. Viime vuonna sain edullisesti aurinkosuojavaatteita, kun oltiin etelään lähdössä. Tänä vuonna saa kokeilla esim kanteleen soittoa. Koko päivä siellä menee ja tungokseen saa varautua. Katso netistä tarkempi ohjelma www.lapsimessut.fi

Juu, kuulostaa ihan mukavalta! Likka ihan myttyny Katti Matikaiseen ja Satu Sopasen Huvituttiin, niin kai niitä pitäs sinne sitten lähteä katselemaan "livenä"...kuhan saatas tuo isi kuskiksi, Mie en aja Hesaan, korkeintaan Vantaan Ikeaan! =D

viimevuonna olin 3vuotiaan kanssa,pitää vaan olla tarkkana ettei eksy.meillä oli tosin rattaat mukana missä poika sai istua.
siellä oli paljon juttuja lapsille,kasvomaalausta,poliisiauton sisällä istumista ja paloautokin tais olla...

Yhteistyössä