G
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sikke1::'( :x Järkkyä, että jotkut voivat myydä lapsiaan |O
Alkuperäinen kirjoittaja Sikke1::'( :x Järkkyä, että jotkut voivat myydä lapsiaan |O
Alkuperäinen kirjoittaja Totoro:Alkuperäinen kirjoittaja Sikke1::'( :x Järkkyä, että jotkut voivat myydä lapsiaan |O
Niin on.Tai oikeestaan ennemmin vielä järkkyä se, että jotkut ihmiset tuntee olevansa niin ahtaalla, että myy lapsiaan. :'( Ja varmaan tollainen "lapsi naimisiin"-päätös on helpompi tehdä, kun heidän kulttuurinsa ja yhteiskuntansa sen hyväksyy... Että jos alkaa rahat hupeneen, ja meet apua jostain kysyyn (tai mistäköhän tuolla edes apua saa ) niin sanotaan vaan että teillähän on tuo tyttö ja sekin jo melkeen 12... hyi kammotus. :$ Kyllä mä myisin ennen itseäni ku lastani, ei mikään mahti maailmassa sais mua naittaan tyttöäni jollekin aikaselle ukolle. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:niin....tämä on mielestäni kyllä tosi vakava ongelma.
Alkuperäinen kirjoittaja Totoro:Alkuperäinen kirjoittaja Sikke1::'( :x Järkkyä, että jotkut voivat myydä lapsiaan |O
Niin on.Tai oikeestaan ennemmin vielä järkkyä se, että jotkut ihmiset tuntee olevansa niin ahtaalla, että myy lapsiaan. :'( Ja varmaan tollainen "lapsi naimisiin"-päätös on helpompi tehdä, kun heidän kulttuurinsa ja yhteiskuntansa sen hyväksyy... Että jos alkaa rahat hupeneen, ja meet apua jostain kysyyn (tai mistäköhän tuolla edes apua saa ) niin sanotaan vaan että teillähän on tuo tyttö ja sekin jo melkeen 12... hyi kammotus. :$ Kyllä mä myisin ennen itseäni ku lastani, ei mikään mahti maailmassa sais mua naittaan tyttöäni jollekin aikaselle ukolle. :/
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Ei se vaan ole ihan noin yksioikoista, mitä tuosta jutusta olisi voinut päätellä. Paikoissa, missä kulttuuriin kuuluumorsiammen hinnan maksaminen on asialla myös toinen puoli; miehet on iäkkäämpiä naimisiinmennessään, koska eivät ole sitä morsiamen hintaa aiemmin pystyneet maksamaan.
Ei lapsimorsiamet poistuisi poistamalla vanhempien köyhyys, koska ne joillakin alueilla vaan on tapa. Tavat asuu syvemmällä kuin näkyvissä syissä.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mä en halua edes kuvitella, minkälaista elämää nuo lapsimorsiamet joutuvat elämään. Kyllä siinäkin täytyisi olla jotain sääntöjä tuon ikärajan suhteen. Esimerkiksi, että edes alle 15-vuotiaita ei myydä vaimoiksi. Tai ainakin sen seksin kanssa pitäisi olla jokin ikäraja... Tai edes jotain!!! Tuo on niin uskomattoman ällöttävä juttu, että pienet tytöt joutuvat vaimoiksi vanhoille äijille.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mä en halua edes kuvitella, minkälaista elämää nuo lapsimorsiamet joutuvat elämään. Kyllä siinäkin täytyisi olla jotain sääntöjä tuon ikärajan suhteen. Esimerkiksi, että edes alle 15-vuotiaita ei myydä vaimoiksi. Tai ainakin sen seksin kanssa pitäisi olla jokin ikäraja... Tai edes jotain!!! Tuo on niin uskomattoman ällöttävä juttu, että pienet tytöt joutuvat vaimoiksi vanhoille äijille.
Alkuperäinen kirjoittaja Anna:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mä en halua edes kuvitella, minkälaista elämää nuo lapsimorsiamet joutuvat elämään. Kyllä siinäkin täytyisi olla jotain sääntöjä tuon ikärajan suhteen. Esimerkiksi, että edes alle 15-vuotiaita ei myydä vaimoiksi. Tai ainakin sen seksin kanssa pitäisi olla jokin ikäraja... Tai edes jotain!!! Tuo on niin uskomattoman ällöttävä juttu, että pienet tytöt joutuvat vaimoiksi vanhoille äijille.
Mulla on mielikuva että ainakin joissain kulttuureissa seksiin olisi ikäraja, ettei nyt heti 11v aleta sitä harrastamaan.. Ja jopa niin, että jos häät on kun tyttö on 8v, niin tyttö asuu vielä vanhempiensa luona joitain vuosia? En ole varma, mutta tällainen mielikuva on.
Meidän on helppo sanoa että ällöttävää, mutta se elämä on siellä niin erilaista muutenkin, että varmaan me ei täysin sitä tajuta.