lapsiperhe kerrostalossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jaana

Vieras
Heippa! Olisi kiva kuulla millaisia kokemuksia muilla on jotka asuvat kerrostalossa? Meillä on kaksi lasta joista toinen vielä alle kaksi vuotta. Eli ääntä syntyy.. Alan olla tosi kyllästynyt kun naapurit valittavat. Meiltä kun kuulemma tulee niin kamala meteli ettei aamuisin saa nukuttua..
Mutta tottakai varsinkin tuon pienemmän leikeistä lähtee ääntä! En mahda sille oikein mitään. Aimut keino olisi varmaan köyttää kiinni johonkin. (:
Eikä minun mielestäni nämä meidän lapset todellakaan ole mitenkään erityisen äänekkäitä. Normaalia lapsiperheen elämää tässä yritetään elää..

se nyt on vaan totta että aina löytyy naapuri joka valittaa jostakin..ellei teillä olisi lapsia sanomista tulisi ihan varmasti eläimistä,autosta tms...yritä olla stressaamatta,niin minäkin teen,sille nyt ei mahda mitään.itse asutaan rivarissa ja meidän lapset eivät saisi meluta päivälläkään pihalla...

meillä tyttö 1v 3kk ja asutaan kerrostalossa. Tosi hiljaisessas ellaisessa. KOhta asuttu puoli vuotta eikä olla saatu mitään valitukisa :) vaikka meillä on välillä tällä meteliä... niinkun lapsiperheessa ian on :p

ei ole tullu valituksia,meillä 1v tyttö ja aika meteliä välillä. esim ihanininta hänen mielestään on pamauttaa ja hakata kaikkea että tulee ääntä. kiellän ja hillitsen tietty mutta aina se kerkii taas pamauttaa. haluaisin kyl pois kerrostalosta,oman pihan ja ihanasti tilaa... aikomus on...

koirien haukkuminen kiusaa mua, kovasti, täällä on kaameita räksyttäjiä talossa..

Me asutaan kerrostalossa, lapset 5v. ja kohta 4v. ollaan asuttu neljä vuotta jo tässä talossa samojen naapureiden kanssa, eikä koskaan kukaan oo valittanu...
oon kyselly alakertalaiselta mut eipä meiän möykkäämiset oo sitä koskaan häirinny

Kyllä lapsista saa ääntä lähteä. Se on normaalia elämää.

Mutta ootteko te vasta muuttaneet siihen vai naapurit on vasta muutaaneet kerrostaloon. Joskus vaan on niin että uudet asukkaat ei ole tottuneet asumaan kerrostalossa, eli naapurit pitää ottaa huomioon sillain ettei kovaa meteliä olis kaiken aikaa ja vastaavasti elämisen ääniä pitää sietää naapurista.

Meiän talossa onneks asuu paljon lapsiperheitä eli ei ole tollasta ongelmaa. Kaverilla taas yläkerran naapurit valittaa aina jos hänen lapselle tulee joku kaveri kylään eli melutaso nousee normaalia korkeammaksi. Ja ovat vielä nuori lapseton pariskunta ;)

Meillä poika 1v8kk ja kerrostalossa asutaan. Hyvin ollaan itse viihdytty eikä kukaan oo meillekään valittanut et liikaa meteliä pidettäis, vaikka kyllä meistä ihan normaalin lapsiperheen verran ääntä lähtee.