Lapsiperhe Liedossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Meitsi harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oon asunut pari vuotta Liedossa ja töissä ollut siellä... Todella mukavalta paikalta tuntuu, palvelut ja koulut hyvät. Tk:kin ns. toimii hyvin. =) Monta lapsiperhettä myös tunnen Liedosta ja kaikki tykkäävät.

Tosi paljon uusia tontteja kaavoitettu ja sitä myöten myös uusia asukkaita tulossa. Koulut ja päiväkodit kohta tukossa, kun nyt jo luokkakoot ja ryhmäkoot ylisuuria. Ei tule pysymään palvelut kauaa samassa tahdissa rakentamisen kanssa.
Jos sattuu olemaan tarvetta jollekin erityistarpeelle esim. vammaiskuljetukselle tms. niin kunnan sosiaalijohtaja on nin sairaanloisen päätäntävallan omaava, että tekee päätökset jo ennen niiden menoa lautakunnan päätettäväksi ja lautakunta sokeasti uskoo kaiken ja nuijii (tietysti yleensä negatiivisen päätöksen säästön himossa) kumileimasimen tapaan. Eipä järin hääviä toimintaa..Mainostaa itseään lapsiystävällisenä kuntana, mutta hiukan eri on todellisuus.

Alkuperäinen kirjoittaja lietolainen:
Tosi paljon uusia tontteja kaavoitettu ja sitä myöten myös uusia asukkaita tulossa. Koulut ja päiväkodit kohta tukossa, kun nyt jo luokkakoot ja ryhmäkoot ylisuuria. Ei tule pysymään palvelut kauaa samassa tahdissa rakentamisen kanssa.
Jos sattuu olemaan tarvetta jollekin erityistarpeelle esim. vammaiskuljetukselle tms. niin kunnan sosiaalijohtaja on nin sairaanloisen päätäntävallan omaava, että tekee päätökset jo ennen niiden menoa lautakunnan päätettäväksi ja lautakunta sokeasti uskoo kaiken ja nuijii (tietysti yleensä negatiivisen päätöksen säästön himossa) kumileimasimen tapaan. Eipä järin hääviä toimintaa..Mainostaa itseään lapsiystävällisenä kuntana, mutta hiukan eri on todellisuus.

Meillä ainakin kaikki mennyt loistavasti. Lapsia 3 koulumaailmassa. Tosin eivät tarvitse erityispalveluja,joten niistä ei kokemuksia.

Ihan kiva paikka asua. Palvelut on vähän niin ja näin. Ainakin päivähoidossa jonoa ja terveyskeskuksesta olen saanut pariin otteeseen aika huonoa palvelua. Mutta muuten kyllä olen viihtynyt.

Yhteistyössä