Lapsiperheet! Miksi meni poikki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Suhteen katkaiseminen ton toiselle helpompaa, toisille vaikeampaa. Yleesnä kynnys parisuhteen lopettamiseen kasvaa, jos on lapsia. Miksi te erositte? Kuinka pitkään olitte yhdessä ja minkä ikäiset lapset?

Minä olen ollut parisuhteessa 15 vuotta, kolme lasta 5,7,10 v. Yli puolet lapsia tehneistä nuoruudenkavereista eronnut (Toki muusta porukasta vielä isompi osa, mutta se ei oo ihan sama asia).

Ajatteletko, että on lapselle huono asia jos eroaa?

Ukko ryyppäs ja kävi vieraissa. Eiköhän siinä ole tarpeeksi syytä.

Yhdessä olimme 12 vuotta: 2008-2020. Lapset: 2009,2011,2013.

Mies käytti alkoa todella harvoin kun tapasimme. Sitten se rupes yltymään kun lapset tuli. Ei tissutellut, mutta tuli tämmösiä katoamisia. Ja näillä reissuilla tapahtui myös pettämistä. 2 kertaa hommat sovittiin, mutta kolmas kerta oli liikaa...

23 vuotta yhdessä. Tytär silloin 20 oli jo muuttanut omillen ja poika 16 lähti mukaani kun erosimme. Elinkautinen riitti minulle. Olisi pitänyt lähteä jo paljon aikaisemmin. Tyttäreni 36 sanoi että miksi emme lähteneet aiemmin kun olisimme pärjänneet kyllä. Mielestäni lapsille on parempi nähdä kaksi onnellista ja tasapainoista vanhempaa kun kituutta parisuhteessa, joka on huono. Minä olin se joka eron halusin ja syy oli se että exäni sairasti kaksisuuntaista mielialahäiriötä. En jaksanut.

Me oltiin lasten isän kanssa melkein kakskyt vuotta yhdessä.

-Ja kasvettiin ihan eri suuntiin. Siihen lisäksi tavallisia parisuhteen ongelmia ja kaksi härkäpäätä ja mulle riitti.

Nuorin oli silloin kolmevuotias. Turhan lapsi vielä, mutta eipä sitä riitelyä ois sekään jaksanut.

Yhteistyössä