http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Lapsiperheet+pois+leikkipuistoista+kieltokylteill%C3%A4/1135241305013
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:Kyllä mua ainakin suututtais, jos kiellettäis menemästä tuohon lähileikkipuistoon. Mä hoidan lapsiani kotona, ja on kyllä kiva viedä heitä leikkipuistoon, kun siellä on kavereitakin!
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:Kyllä mua ainakin suututtais, jos kiellettäis menemästä tuohon lähileikkipuistoon. Mä hoidan lapsiani kotona, ja on kyllä kiva viedä heitä leikkipuistoon, kun siellä on kavereitakin!
Sama meillä. Kilometrin päässä on tosin toinen...
Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:Kyllä mua ainakin suututtais, jos kiellettäis menemästä tuohon lähileikkipuistoon. Mä hoidan lapsiani kotona, ja on kyllä kiva viedä heitä leikkipuistoon, kun siellä on kavereitakin!
Niin meilläkin kyllä, mutta mä uskon että jäis puistoilut aika paljon vähemmälle, jos pitäs sinne lähteä.. Tuo 3v neiti kun ei oo kovin innostunut kävelemään, kun pikkuveli istuu rattaissa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:Kyllä mua ainakin suututtais, jos kiellettäis menemästä tuohon lähileikkipuistoon. Mä hoidan lapsiani kotona, ja on kyllä kiva viedä heitä leikkipuistoon, kun siellä on kavereitakin!
Niin meilläkin kyllä, mutta mä uskon että jäis puistoilut aika paljon vähemmälle, jos pitäs sinne lähteä.. Tuo 3v neiti kun ei oo kovin innostunut kävelemään, kun pikkuveli istuu rattaissa![]()
Kävelylauta on kova sana meidän perheessä!!