Lapsista tulee häiriintyneitä jos ne katsoo salkkareita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
tmv. aikuisten ohjelmia. Aikuiset jotka seuraatte roskasarjoja, ettekö voi tallentaa ja katsoa sit kun lapset nukkuu? Miks 5-vuotiaatkin JOUTUU katsomaan sellaista? Joo joo, "normaalielämää" vain...

Mä en oikeesti edes käsitä kuka antaisi lapsensa kattoa ko. sarjaa! :o Varsinkaan pienten lasten.Kielen käyttö on jotain niin ala-arvoista että oksat pois.
Ja sitten vielä ne näyttelijöiden esiintymistaidot, huh huh!! Kuka ääliö oikeesti tuhlaa aikaansa moiseen paskaan???

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
tuleeko aikuisistakin jotka katsoo salkkareita? :D Mä en onneks katso...;)

Ihan samaa mietin. Salkkarit on hölmö sarja.

Ai salkkarit hölmö sarja? No ehkä vähän, mutta mä olen joutun katsomaan kauniita ja rohkeita äidin seurana niin pienestä kuin vaan muistan ja se se vasta tuskaa olikin, rooke ritken kaa eiku tornen kaa ja sit vähä eerikin kaa ja kas kummaa ku ei viäl teilorin ja stepanin kaa :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Rötvis:
Katotteko te kaikki sitten pelkästään tieteisdokumentteja jos Salkkarit kerran on ihan ylikäynyttä paskaa?

Salkkarit ja tieteisdokumentit, taas vähän kärjistettyä :) Eihän sieltä töllöstä tosiaan muuta tule. Ja kyllä, monesti tulee lasten kans katsottua luontodokumentteja.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Alkuperäinen kirjoittaja Köyhää:
Köyhää on, jos aikuinen (laskettakoon tästä nyt eläkeläiset ym. pois) käyttää puoli tuntia päivässä johonkin televisiosarjaan joka päivä! :o

Se jaksohan kestää vaan 21 minuuttia.

Taidat olla kova salkkari-fani,kun olet kellottanut ihan,että kuinkan kauan saat katsoa ohjelmaa.;) :D

Katotteko te kaikki sitten pelkästään tieteisdokumentteja jos Salkkarit kerran on ihan ylikäynyttä paskaa?

En seuraa mitään sarjaa. Katon hyvät elokuvat, selviytyjät yms. enoikeastaan kato telkkaria, enemmän menee aika lasten kanssa. Selviytyjät oli ainut minkä halusin kattoa.

Alkuperäinen kirjoittaja :d:
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Alkuperäinen kirjoittaja Köyhää:
Köyhää on, jos aikuinen (laskettakoon tästä nyt eläkeläiset ym. pois) käyttää puoli tuntia päivässä johonkin televisiosarjaan joka päivä! :o

Se jaksohan kestää vaan 21 minuuttia.

Taidat olla kova salkkari-fani,kun olet kellottanut ihan,että kuinkan kauan saat katsoa ohjelmaa.;) :D

kiitos.jpg

Mä en nyt tajua että miksi Salkkarit tituleerataan palstalla maailman paskimmaksi saippuasarjaksi?
Mun mielestä kauniit ja rohkeat jos joku on surkea juoni köyhä viritys.
Ja jälleen kerran, Salkkareita haukkuu ne jotka eivät sitä katso =) Alvsby-reaktio

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tmv. aikuisten ohjelmia. Aikuiset jotka seuraatte roskasarjoja, ettekö voi tallentaa ja katsoa sit kun lapset nukkuu? Miks 5-vuotiaatkin JOUTUU katsomaan sellaista? Joo joo, "normaalielämää" vain...

meillä ei sitä katso aikuisetkaan. niin tyhmä ohjelma on eikä lähelläkään todellisuutta. kuolaan ja heätään kuolleista jan. kaikki nussii kaikkie kanssa. on kohta kuin kaunarit :snotty:

Mä en nyt tajua että miksi Salkkarit tituleerataan palstalla maailman paskimmaksi saippuasarjaksi?
Mun mielestä kauniit ja rohkeat jos joku on surkea juoni köyhä viritys.
Ja jälleen kerran, Salkkareita haukkuu ne jotka eivät sitä katso =) Alvsby-reaktio

Mä katsoin sarjaa joskus teininä 10v sitten, sit kasvoin aikuiseks ja sarja jäi. Suomessa liian moni ihminen katsoo salkkareita ja tottakai lapsia kiinnostaa enemmän suomeksi puhuttu sarja kuin joku kauniit ja rohkeat. Tais sulla kopsahtaa omaan nilkkaan. Ja taidat asua älvärissäkin...?

Sitä paitsi mun mielestä salkkarit on muuttunut huomattavasti parempaan suuntaan viimeisen vuoden-parin aikana. Liekö sitten käsikirjoittaja tai ohjaaja vaihtunut, mutta mun mielestä se on nykyään nimenomaan hauska sarja.

Yhteistyössä