V
vieras
Vieras
tmv. aikuisten ohjelmia. Aikuiset jotka seuraatte roskasarjoja, ettekö voi tallentaa ja katsoa sit kun lapset nukkuu? Miks 5-vuotiaatkin JOUTUU katsomaan sellaista? Joo joo, "normaalielämää" vain...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja :D:tuleeko aikuisistakin jotka katsoo salkkareita?Mä en onneks katso...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja :D:tuleeko aikuisistakin jotka katsoo salkkareita?Mä en onneks katso...
![]()
Ihan samaa mietin. Salkkarit on hölmö sarja.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kielen käyttö on jotain niin ala-arvoista että oksat pois.
Alkuperäinen kirjoittaja Rötvis:Katotteko te kaikki sitten pelkästään tieteisdokumentteja jos Salkkarit kerran on ihan ylikäynyttä paskaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Köyhää:Köyhää on, jos aikuinen (laskettakoon tästä nyt eläkeläiset ym. pois) käyttää puoli tuntia päivässä johonkin televisiosarjaan joka päivä!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jep:Ai tulee
meillä koko poppoo kattoo aina salkkarit enkä vielä ole mitään neljävuotiaas huomannu
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Alkuperäinen kirjoittaja Köyhää:Köyhää on, jos aikuinen (laskettakoon tästä nyt eläkeläiset ym. pois) käyttää puoli tuntia päivässä johonkin televisiosarjaan joka päivä!![]()
Se jaksohan kestää vaan 21 minuuttia.
Alkuperäinen kirjoittaja Rötvis:Katotteko te kaikki sitten pelkästään tieteisdokumentteja jos Salkkarit kerran on ihan ylikäynyttä paskaa?
Alkuperäinen kirjoittaja :d:Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Alkuperäinen kirjoittaja Köyhää:Köyhää on, jos aikuinen (laskettakoon tästä nyt eläkeläiset ym. pois) käyttää puoli tuntia päivässä johonkin televisiosarjaan joka päivä!![]()
Se jaksohan kestää vaan 21 minuuttia.
Taidat olla kova salkkari-fani,kun olet kellottanut ihan,että kuinkan kauan saat katsoa ohjelmaa.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tmv. aikuisten ohjelmia. Aikuiset jotka seuraatte roskasarjoja, ettekö voi tallentaa ja katsoa sit kun lapset nukkuu? Miks 5-vuotiaatkin JOUTUU katsomaan sellaista? Joo joo, "normaalielämää" vain...
Alkuperäinen kirjoittaja Rötvis:Mä en nyt tajua että miksi Salkkarit tituleerataan palstalla maailman paskimmaksi saippuasarjaksi?
Mun mielestä kauniit ja rohkeat jos joku on surkea juoni köyhä viritys.
Ja jälleen kerran, Salkkareita haukkuu ne jotka eivät sitä katso =) Alvsby-reaktio