lapsivapaa viikonloppu ja miehellä oma tapansa viettää se....!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
sovittiin et saadaan lapset viikonlopuks mummulaan ja vietetään kaksin aikaa. mies sitten vetikin puihin et meneekin töihin la-aamuna, mut mee sä.. ok.. mä menin.. ja tulin kotiin, niin meil on talo täynnä alaikäisiä teinejä laulamassa singstaria!!!!!!!!! ja mies ihan naamat niiden keskellä.. ja miehellä ikää se 30v...!!!!! ajoin koko porukan ulos ja tässä koitan tasoitella hengitystäni...! ei sitten mun kaa jaksanu mihinkään lähteä, mut teinit kutsu sitten meille. en olism IKINÄ uskonu!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:
no joo, jätin kertomatta että tulivat miehen pikkuveljen peesissä.
mun koti ei oo mikään teinien bilemesta ja varsinkaan multa salaa!!! terveisin tiukkapipo.

Eli siis kylään oli tullu miehen veli ja sen kaverit laulamassa singstaria.

Tosta ekasta viestistä saa suunnilleen semmosen kuvan että sun miehes on teinityttölauman haalinu jostain Kissin chatistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:
mun koti ei oo mikään teinien bilemesta ja varsinkaan multa salaa!!! terveisin tiukkapipo.

Tosta ekasta viestistä saa suunnilleen semmosen kuvan että sun miehes on teinityttölauman haalinu jostain Kissin chatistä.

no sellanen kotkottava ja kikattava teinilauma täällä konttaili ja laulo ihan täysillä singstaria, pimahti ihan täysin päässä. pikku palaveri edessä. mies ei edes ole veljensä kanssa mitenkään läheinen, mä en tajua mistä se ne tänne repäs.

Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:

no sellanen kotkottava ja kikattava teinilauma täällä konttaili ja laulo ihan täysillä singstaria, pimahti ihan täysin päässä. pikku palaveri edessä. mies ei edes ole veljensä kanssa mitenkään läheinen, mä en tajua mistä se ne tänne repäs.

Ei kai hänestä voi tullakaan läheinen veljensä kanssa, jos velipoika ajetaan kartanolle, vaikka ensin on ollut mieluinen vieras. Saattaahan se vähän pänniä, jos sinulla on ollut ihan toisenlaiset suunnitelmat, mutta olisitko vaikka voinut vähän löysätä pipoa ja lähtenyt mukaan miehesi ja teinien ilonpitoon. Tai riippuu siitä, mitä ilonpidolla ja teineillä tarkoitetaan. Jos ne oli murkkuikäisiä ja juopottelemassa, niin sitten on parempi jättäytyä menosta.

Yhteistyössä