Lapsivedet tihkuttamalla??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heli-77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

heli-77

Vieras
Kun lapsivedet menee ns. tihkuttamalla, eikä siis kertahulauksella niin tihkuttaako sitä pikkusen vähänväliä vai voiko olla että ensin tulee vähän lirauttamalla ja sitten vasta esim. taas vasta yön jälkeen lisää???
Mulla meinaan eilen n. klo.22.00 aikoihin kun ei pissattanut, mutta ajat. että käyn ennen nukkumaan menoa vielä pissalla, niin kun sain housutpois jalsta ja olin istahtamassa pöntölle niin tunsin et nyt jotain lirahtaa ja ehdin paperin pistää alle, ei siis mielestäni ollut pissaa!
Oliskos voinut olla lapsivettä?? :ashamed:
Oli ihan hajutonta ja väritöntä.
ja kun ei ole mulla tapana ollut koskaan et pissa karkailis...
Mut kai sitä lapsivettä olis jo tullut siis lisää tässä vaiheessa???

Uusi tilanne kun esikoisesta vain puhkastiinkalvot ja kaikki vedet hulahti siis kerralla.

Mullakin meni esikoisen kohdalla lapsivedet lorinalla ettei siitä voinut erehtyä, nyt olen myös miettinyt samaa kuin sinä, että miten helppoo on erottaa jos lapsivesi alkaa tiputelulla, kait sitä vaan täytyy käydä tk:ssa tarkistuttamassa sillä tikulla.
Mut kannattaa aina tarkistuttaa vaikka neuvolasta asia.

Minulla samanlaista tihkuttelua ollut muutaman päivän ja semmosia limatulpan lönttejä mukana.
Soitin just äskön neuvolaan ja kysyin. Niin vastasi et ihan normaalia on kunhan se ei muutu veriseksi eikä vihreeksi ja alkavia merkkejä synnytyksestä.
Itselläni tämä on kolmas raskaus ja edellisissä ei ole ollut tällaista tiputtelua. Minustakin tuntuu että ei noi tipat oo mitään pissankarkailua eikä semmosia ongelmia mullakaan ole ollut. Et ilmeisesti se sit on lapsivettä eikä siis vaarallista. Käski sen verran seuraan et minkä verran tulee yms ja onko supisteluita. Jos huolettaa niin käski ottaa yhteyttä äippäpolille ja ottaan "märät pikkarit" tai siteen mukaan mihin on lirahtanút niin pystyvät testaan sen siellä jollain et mitä se oikeesti on.

Minulla RV 37+3

Yhteistyössä