lapsivedet?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiitu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiitu

Vieras
Mulla lorahti tänään vettä vessassa?!
Ja joo..tiedän mistä pissa tulee ja mistä mitäkin.
Voiko tosiaan olla lapsivettä vai jotain muuta?
Supistelee päivittäin..mutta vain 2-3kertaa.. eihän se nyt pitäisi olla paljon.
En edes huolestunut, mutta kun kerroin miehelleni, säikähti hän pahanpäiväisesti ja nyt alkoi itteäkin pelottamaan:(

Mistä ottaa näytteen kun vettä tuli jo 3tuntia sitten eikä enää mitään.. äsken kyllä supisti tosi kipeästi...:/ ei kyllä mitään säännöllisiä supistuksia ole ollu...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mistä ottaa näytteen kun vettä tuli jo 3tuntia sitten eikä enää mitään.. äsken kyllä supisti tosi kipeästi...:/ ei kyllä mitään säännöllisiä supistuksia ole ollu...

Noilla viikoilla mahdolliset vedet ja kipeät supparit ei ole leikin asia.

No jos sieltä on lapsivettä tullut, niin sitä tulee edelleenkin, ja sitä on silloin emättimessä ja siitä se näyte saadaan otettua.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Noilla viikoilla mahdolliset vedet ja kipeät supparit ei ole leikin asia.

minä kävin noilla viikoilla kipeiden supistusten takia näytillä ja painoarvio oli 700g, vuodelepomääräys ja rauhallisesti otin, päästiin viikoille 38+0 kun poika syntyi :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja pakko olla:

En ikinä keksisi noin mautonta provoa.
En vaan voi uskoa että VOI olla lapsivettä, mutta onneksi mua vähän heräteltiin.. Ehkä itekkin vähän shokissa..
Sanoin suppareista lääkärille ja sanoi vaan että ne on normaaleja, siksi en niistä pelästyny!
Soitan sinne! :ashamed:

niin ja viikot on24 eikä 25..virhe..

Mä en oikein ymmärrä, mitä sä tarkoitat ap että vedet lorahti vessassa? Siis olitko pissalla kun se tuli? Voitko tosiaan olla ihan varma, ettei kyse kuitenkin ollut virtsasta? Näitkö minkä väristä, millaista koostumukseltaan, minkä hajuista se neste oli? Pari-kolme supistusta päivässä ei tosiaan kuulosta kovin paljolta. Oliko silloin parhaillaan supistuksia kun ne epäilemäsi vedet tulivat? Tai onko sen jälkeen supistellut? Kovin epämääräisiltä oireesi nyt tuntuvat.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Mä en oikein ymmärrä, mitä sä tarkoitat ap että vedet lorahti vessassa? Siis olitko pissalla kun se tuli? Voitko tosiaan olla ihan varma, ettei kyse kuitenkin ollut virtsasta? Näitkö minkä väristä, millaista koostumukseltaan, minkä hajuista se neste oli? Pari-kolme supistusta päivässä ei tosiaan kuulosta kovin paljolta. Oliko silloin parhaillaan supistuksia kun ne epäilemäsi vedet tulivat? Tai onko sen jälkeen supistellut? Kovin epämääräisiltä oireesi nyt tuntuvat.

Sillon ei supistanut ja en ollut siinä pissalla.. ja siis ne vaan valahti. Eli selvän eron tunsin.. läpinäkyvää oli.. en mä sitä haistellut..

Epämääräisiä kyllä! :/

Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
Sillon ei supistanut ja en ollut siinä pissalla.. ja siis ne vaan valahti. Eli selvän eron tunsin.. läpinäkyvää oli.. en mä sitä haistellut..

Epämääräisiä kyllä! :/

On kyllä aika yleistäkin, että naisilla raskauden aikana saattaa tulla sellaisia "valahduksia" ihan pissaa tai joskus jopa runsasta, vetistä valkovuotoa, niin kummalliselta kuin se kuulostaakin. Aina se on kuitenkin syytä käydä tarkistamassa. Sinuna minäkin kävisin kyllä polilla tarkastuksessa.

Yhteistyössä