Lapsivettäkö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Myy"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Myy"

Vieras
Apua kaivataan...
Oon vkolla 38+0 raskaana, pikkukakkonen tulossa, ja nyt pikkareihin hulahti jotain nestettä (ällöttävän yksityiskohtaista,koettakaa kestää :), n. 2rkl:ta. Ei veristä, mutta ei kyllä valkovuotoakaan, ihan hajutonta ja väritöntä. Olikohan lapsivettä?
ei supista eikä ole kipuja.
Esikoisesta kalvot puhkastiin, joten mulla ei oo koskaan menny luomuna vedet, siksi nyt vähän hmm-olo.
Hu aamulla neuvola, että varmaan asia siellä selviää, mutta vähän kummastuttaa, oon jotenkin aina ajatellu, että ne hulahtaa sitten kerralla ja kunnolla, siis tyyliin housut litimärät jne. Onko muilla tiputellut lapsivettä tällätavalla?

Kiitos ja kumarrus vastaksista!

Mä kävin synnärillä tarkistamassa kun just hulahti tollee vähäsen märkää pikkareihin aamulla kun heräsin. Ei näyttäny testi et olis ollut lapsivettä ja vaikka jonkinverran supisteli lähettivät kotiin. Iltapäivällä irtos sit limatulppa ja se aikasempi tais siis olla kans limatulppaa,ja mentiin illalla takas synnärille. Salissa ilmotin jossain vaiheessa et falskaa jotain,ja epäilivät et kalvoissa jossain ylempänä reikä,ja sit vedet holahtikin sisätutkimuksen jälkeen sänkyy.. Eli siis mun pointti oli et voi olla myös limatulppaa tuo,kun voi kuulema olla vetistäkin :p

[QUOTE="äitipäiti";25455103]Mun ensimmäinen synnytys alkoi juuri tuollatavalla. Soittelin synnärille ja käskivät seurailla tilannetta. Tyttö syntyi 10 tunnin päästä.[/QUOTE]

No nyt iski paniikki. :) Ja aika kumma, just pari tuntia sit pakkasin sairaalakassin ja sitten hulahti... Ehkä vauva tajusi vihjeen. :D

Todellakin lapsiveden hajun erottaa. Se on pistävä hajuista, haisee ihan spermalle :D Laita side houduihin ja seuraa tilannetta. NIin ne ohjeistaa synnärilläkin. Ja haluaa muuten nähdä siellä sen siteenki että näkee kuinka paljon sitä nestettä tulee... Että älä vaihda sitä just ennen lähtöä.

laitoin siteen kun lirahteli ja neste näkyi siinä vaaleanpunertavana,tuoksui hiukkasen makealta. Supistukset alkoivat muutaman tunnin päästä,vauva syntyi 5 tunnin päästä supistusten alkamisesta.

Tytöiltä on tullut selvästi lapsivettä, mutta pojalta tuli eka kerran päivällä, ku nousin sängystä ylös ja sen jälkeen aina "ponnistaessa" kossi syntyki sitten seuraavana iltapäivänä.

Mulla lorahteli vain muutaman kerran, hyvin pieniä määriä ja se oli lapsivettä. En olisi uskonut että niin vähän voi lapsivettä tulla mutta kävin varmistamassa, sillä mulla oli muista syistä käskyä tulla heti jos vähänkin epäili synnytyksen alkavan.

Yhteistyössä