Lasien tiskaaminen menee hermot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Vittu mulla menee hermot tai oikeestaan meni jo ja sain taas sellaset raivarit et ei mitään rajaa. Meil on kertakäyttömukeja mut tyttöjen kavereissa on sellasia jotka ottaa lasin. sitten mun oma kaveri ottaa kans lasin vaikka mä olen sanonut siitä miljoona kertaa. Niin mitä se tarkottaa JOUTUU TISKAAN NE VITUN LASIT!! Joka puolelta kämppää löyty lasi ja niitä tuotiin kun mä tiskasin. Mä melkein heitin kaikki lasit roskiin ja 2 hajosi kun heitin ja sen jälkeen sitten noi sai siivota lasin sirut ja niistä tuli pieni haava ja vittu en mä jaksa enää tällästä....mä huomaan että mulla pinna kiristyy joka kerta kun mä joudun tiskaamaan jotain syvää tai hirveet määrät lusikoita ja haarukoita. Mä voin tiskata matalia lautasia ja kattilan voin tiskata jos niit ei oo enempää kun 1.

Ymmärrän, olen itsekin saanut raivarit tiskaamisen takia.

Ratkaisuni oli se, että esillä oli vain kertakäyttömukeja. Näin jokaisen oli pakko ottaa kertis jos meinasi juoda jotain. Tosin yhdessä vaiheessa menin niin pitkälle, että esillä oli vain kertislautasia ja -haarukoita. -lusikoita, -veitsiä kun en vaan enää jaksanut tiskata.

Nykyään jokainen perheenjäsen käyttää samaa mukia koko päivän: samasta mukista vedet, kahvit ja maidot. Vähentää oleellisesti tiskiä. Lautasia yritetään myös säästää, ettei tulisi niin paljon tiskiä.

Vittu mulla menee hermot tai oikeestaan meni jo ja sain taas sellaset raivarit et ei mitään rajaa. Meil on kertakäyttömukeja mut tyttöjen kavereissa on sellasia jotka ottaa lasin. sitten mun oma kaveri ottaa kans lasin vaikka mä olen sanonut siitä miljoona kertaa. Niin mitä se tarkottaa JOUTUU TISKAAN NE VITUN LASIT!! Joka puolelta kämppää löyty lasi ja niitä tuotiin kun mä tiskasin. Mä melkein heitin kaikki lasit roskiin ja 2 hajosi kun heitin ja sen jälkeen sitten noi sai siivota lasin sirut ja niistä tuli pieni haava ja vittu en mä jaksa enää tällästä....mä huomaan että mulla pinna kiristyy joka kerta kun mä joudun tiskaamaan jotain syvää tai hirveet määrät lusikoita ja haarukoita. Mä voin tiskata matalia lautasia ja kattilan voin tiskata jos niit ei oo enempää kun 1.
hehe mullakin käynny parikertaa niin että hups menny muutama astia huomaamattomasti roskiin milanna järkyttyis mut on menny muutama muumi mukikin sinne :) sano vierailles että itte tiskaa niin ittekin sanon jos meillä syövät että mä en tiskaa vaan saatte itte tiskailla ja moansti otan ne ruuan tekoonkin mukaan :) oikeesti ei kukaan tarvii paljoo niitä astioita vähempi parempi heti kun tiskais ruuan jälkeen niin mihkä tarvii monta lautasta jakippoa en ymmärrä

Ymmärrän, olen itsekin saanut raivarit tiskaamisen takia.

Ratkaisuni oli se, että esillä oli vain kertakäyttömukeja. Näin jokaisen oli pakko ottaa kertis jos meinasi juoda jotain. Tosin yhdessä vaiheessa menin niin pitkälle, että esillä oli vain kertislautasia ja -haarukoita. -lusikoita, -veitsiä kun en vaan enää jaksanut tiskata.

Nykyään jokainen perheenjäsen käyttää samaa mukia koko päivän: samasta mukista vedet, kahvit ja maidot. Vähentää oleellisesti tiskiä. Lautasia yritetään myös säästää, ettei tulisi niin paljon tiskiä.

Meillä on tavallaan sama mut sama lasi voi olla aika kaunkin käytössä. Ei joka päivä tarvii vaihtaa. Sitten se että keittiön pöydällä on kertakäyttömukeja iso nippu niin ei voi ottaa niitä vaan pitää ottaa lasi!! Sitten juo vettä siitä yhen lasin ja sitten laittaa sen tiskiin sitten ottaa taas vähän ajan päästä uuden ja juo taas ja laittaa tiskiin. Mun kaverille mä sanoin ihan raivona ja sen mielestä mä tietysti skitsosin taas mut en voinut koko aika valvoa että mitä kakaroiden kaverit tekee. Onks oikeesti jonkun kotona niin että ne ottaa lasin juo vettä ja laittaa sen tiskiin. Noit laseja tulee oikeesti 100 tolla tavalla!!

Yhteistyössä