Laskettu aika vain ultralla, milloin vauva syntynyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MargeSimpson
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hurjaa:
Alkuperäinen kirjoittaja rumaruu harmaana :
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Alkuperäinen kirjoittaja rumaruu harmaana:
Kummipojasta annettiin laskettuaika joulukuun alkuun ja poika synty 2 viikkoa ennen laskettua. Kunnon perusteella poika olikin jo 2 viikkoa yliaikanen eli ultran arvio heitti neljäl viikol.

Joo tää on se mikä on käynyt mielessä... :| Enköhän mä kohta ala juuri tätäkin hermoilemaan... |O

Siinä oli onneks se ettei äiti tiennyt yliaikaisuutta ennen kuin oli synnyttänyt. Olisi varmaan itsekin hermoillut..

Hän ei sitten yhtään tiennyt tuota et milloin on mahdollisesti tullut raskaaksi.Kävi ilmeisesti aika myöhäsessä vaiheessa ultrassakin.
Aika jännä et raskaus jatkuu viikoille 42+,ja noinkin reilusti ku 2viikkoa.

Ei tiennytkään :| Ei vaan muistanut milloin oli ollut viimeiset kuukautiset, kun ei niistä pitänyt minkäänlaista kirjaa. Ultrasta en itse muista yhtään milloin hänellä oli.. Aika pian plussauksesta kuitenkin kävi tuon epäselvyyden vuoksi.

Alkuperäinen kirjoittaja ei tossa hyvin käy:
apn mies 23v ja jo neljäs laps tulossa.... voipi jäädä yksinhuoltajaks kun miehelle iskee meno päälle, menetetty nuoruus :/

Niin no ehkä se ois jo lähtenyt lätkimään ;)
Eikä lapset tarkoita että se elämä oli sitten siinä. Mistäs tiedät mitä me puuhaillaan :laugh:
Mä sanoin jo aiemmin sen hinkumisiin, että neljäs tulee sitten kun hän sen odottaa = eli en ois jaksanut taas olla mahan kanssa, mutta tulikin sitten yllärinä :D Oli kuule aika iloisesti yllättynyt B)

En osannut silloin sanoa, milloin on edelliset menkat ollut, joten ultralla selvisi laskettu aika ja lapsi syntyi 41+6 ja silloin jopa sanoivat, että oli sen verran kinainen, että ei se ehkä kuitenkaan ollut niin paljon yliaikainen kuitenkaan.

Kummipojasta annettiin laskettuaika joulukuun alkuun ja poika synty 2 viikkoa ennen laskettua. Kunnon perusteella poika olikin jo 2 viikkoa yliaikanen eli ultran arvio heitti neljäl viikol.

Joo tää on se mikä on käynyt mielessä... :| Enköhän mä kohta ala juuri tätäkin hermoilemaan... |O

Siinä oli onneks se ettei äiti tiennyt yliaikaisuutta ennen kuin oli synnyttänyt. Olisi varmaan itsekin hermoillut..

Hän ei sitten yhtään tiennyt tuota et milloin on mahdollisesti tullut raskaaksi.Kävi ilmeisesti aika myöhäsessä vaiheessa ultrassakin.

Meneehän monilla 2vkoa yli. Toiv. mulla ees suunnilleen pitää paikkansa :xmas:

Lasketun yli juu,mutta että yliaikaiseksi 2viikkoa niin se on jo paljon

Meneehän monilla 2vkoa yli. Toiv. mulla ees suunnilleen pitää paikkansa :xmas:

Lasketun yli juu,mutta että yliaikaiseksi 2viikkoa niin se on jo paljon

?? Niinniin siis lasketun ajan yli 2 viikkoa...

Alkuperäinen kirjoittaja Lily of the valley:
Nimimerkki hurjaa viittaa varmastikin siihen, että virallisesti yliaikainen on ilmeisesti vasta kun on mennyt 2 viikkoa lasketun ajan yli. Eli 2 viikkoa yliaikainen olisi sitten 44 viikkoa...

Jos en nyt jo ihan kärryiltä tipahtanut, niin se ultra oli heittänyt 4 viikolla. Syntyi 2 viikkoa yli todellisen lasketun ajan, mutta 2 viikkoa ennen arvioitua (=pieleen laskettua) laskettua aikaa.
Eli rv 42, ei rv 44.

Yhteistyössä