Laskeumako synnytyksen jälkeen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

apuva

Jäsen
19.10.2004
101
0
16
Heips vaan!

Mulla on nyt puolitoistaviikkoa synnytyksestä...(kolmas synnytys).
Nyt parina päivänä on ollut outoa kipua virtsatessa. Siis ei mitään kirvelyä..vaan kipu tuntuu lähinnä siellä rakon sisällä. Ja se alkaa kun virtsaa on ennättänyt hetken aikaa tulla, ja sit kipu voimistuu loppua kohden. Olen huomannut että auttaa kun virtsaamisen aikana kumarrun eteenpäin nojaamaan..siis siinä pöntöllä istuessani.
Ja tänään sitten alkoi tuossa iltapäivän puolella, sellainen paineen tuntu ulommissa häpyhuulissa... Mikä ei ole mennyt vieläkään ohi. tuollaista paineen tuntua oli joskus raskausaikana..mutta nyt se tuntuu voimakkaammalta. Kävely ja seisominen tekee ilkeää. Piti ihan ottaa särkylääkettä ja mennä lepäämään. mutta silti on koko ajan outo kipu tuolla alapäässä.
Voikohan kysymyksessä ollla jonkinlainen laskeuma???!!Kiireesti tänään aloin tekemään noita lantionpohjan lihaksia... olin vallan unohtanut niiden harjoittamisen.

Onko kellään kokemusta noista laskeumista...Miten oireilee ym??

Olen tosi peloissani että mitä tämä on...Kun muuten "alapää" on toipunut todella hyvin, ja tällaista ei ole aikaisempien synnytysten jälkeen ollut
:o

Yhteistyössä