Läskin sulattajat viikko 12 (KAIKKI TSEMPPAA NYT!!!)

Alkuperäinen kirjoittaja mahakas:
kysyisin milloin on virallinen punnituspäivä ymmärsin et kerran viikos hypätään puntariin aamusta vai?

Joo, maanantai aamusin aina punnitus.
Mut minäki hätähousu piipahan puntarilla vähän välii :ashamed: Mut maanantaisin siis aina virallinen vko:n lukema!

Voih... Tulin nostamaan! ;)
Joo... Viikko mennyt ihan pipariksi kokonaan... Painoa tullut varmasti maanantai aamuun mennessä pari kiloa... :ashamed: Viime lopulla olin siellä risteilyllä. Tällä viikolla on ollut muutto. Kahden asunnon ramppamista edes takaisin. Väsyttävää! |O Syönyt mitä kiinni olen saanut. En todellakaan säännöllisesti! :/ Ja kauheeseen morkkikseen olen vetänyt suklaata ja karkkia! :headwall: :ashamed:
Joten huimia tuloksia on turha odottaa! Mutta tämä koko härdelli on kohta ohi. Joten maanantaina alkaa TIUKKA viikko! Ja "homma" alkaa ns. alusta! :whistle:
Tsempatkaa muut edes! ;)

Alkuperäinen kirjoittaja viivi-85:
Voih... Tulin nostamaan! ;)
Joo... Viikko mennyt ihan pipariksi kokonaan... Painoa tullut varmasti maanantai aamuun mennessä pari kiloa... :ashamed: Viime lopulla olin siellä risteilyllä. Tällä viikolla on ollut muutto. Kahden asunnon ramppamista edes takaisin. Väsyttävää! |O Syönyt mitä kiinni olen saanut. En todellakaan säännöllisesti! :/ Ja kauheeseen morkkikseen olen vetänyt suklaata ja karkkia! :headwall: :ashamed:
Joten huimia tuloksia on turha odottaa! Mutta tämä koko härdelli on kohta ohi. Joten maanantaina alkaa TIUKKA viikko! Ja "homma" alkaa ns. alusta! :whistle:
Tsempatkaa muut edes! ;)

:hug: :hug: :hug: Tsemppihalit. Ei projekti kaadu yhteen viikkoon. Näin se homma menee. Välillä takapakkia ja siitä taas tie ylöspäin :D .

Mikähän tästä taas tekeekin näin vaikeeta...lapset saatu punkkaan ja mies on kerrankin illan töisssä, niin hirvee syömishimo iskee.... täällä mä "salaa" puputan maksamakkarajuuto näkkäriä :ashamed: tai no en salaa , mutta itsehillintä pitää paljon paremmin kun tuo ukkelikin himassa :laugh: . No joo, en sentään herkkuihin repsahtanut, vielä... huooh...

Sörhis, kiitti kun lisäsit mut listaan, pientä hiontaa vaan siihen jos jossain välissä ehdit laittaa, mun lähtöpaino on 87 eikä 83 (voikun oiskin, ois urakkaa vähempi eessä... ).

Maanantai kauhistuttaa, ihan vaan sillä et viikonloppusin mulla ainakin tulee otettuu löysemmin rantein, kun viikolla, et sikäli perjantai vois olla mun kohdalla parempi, mutta maanantaina palailen kiloineni :)

Yhteistyössä