Täällä taas. En käynyt viime vkolla, kun olin sairastellut koko viikon ja vaa'alla käynti ei mieltä kauheasti lämmittänyt
. Viikonloppu meni kera alkoholin (ekaan kertaan liki kahteen vuoteen) ja sitä myöden syöpöteltyä tuli vaikka mitä luvatonta. Tänä aamuna vaaka näytti siis 84,1 eli +500 gr edelliseen tulokseen. Uskon sen kuitenkin pitkälti johtuvan eilisistä sipseistä, sillistä ja graavista eli suolaa suolan päälle
.
Nyt taas tsemppi jatkuu normaalisti ja kohta lähden ulos sateeseen lenkille
Olen nyt päättänyt vähempi tuijottaa vaakaa, koska se ei todellakaan kerro koko totuutta. Tiedän itse, että olen laihtunut näiden kahden kk aikana kaksi vaatekokoa niin ei se vaa'assa näkyvä huono tulos haittaa niin paljon. Kiinteydytty on kuitenkin!
Itse pyrinkin nykyään ottamaan kalorivajeen suurimmaksi osaksi pelkästä liikunnasta. Ruokailussa pyrin vaan mahdollisimman terveelliseen ruokavalioon. Mikä sit taas useasti on jotain kevyttä
Tsemppiä kaikille! Mitään kiirettä ei mihinkään ole ja ei saa ajatella touhua laihdutuksena vaan elämänmuutoksena!
Nyt taas tsemppi jatkuu normaalisti ja kohta lähden ulos sateeseen lenkille
Itse pyrinkin nykyään ottamaan kalorivajeen suurimmaksi osaksi pelkästä liikunnasta. Ruokailussa pyrin vaan mahdollisimman terveelliseen ruokavalioon. Mikä sit taas useasti on jotain kevyttä
Tsemppiä kaikille! Mitään kiirettä ei mihinkään ole ja ei saa ajatella touhua laihdutuksena vaan elämänmuutoksena!