Läskin sulattajat viikko 12 (KAIKKI TSEMPPAA NYT!!!)

Täällä taas. En käynyt viime vkolla, kun olin sairastellut koko viikon ja vaa'alla käynti ei mieltä kauheasti lämmittänyt :). Viikonloppu meni kera alkoholin (ekaan kertaan liki kahteen vuoteen) ja sitä myöden syöpöteltyä tuli vaikka mitä luvatonta. Tänä aamuna vaaka näytti siis 84,1 eli +500 gr edelliseen tulokseen. Uskon sen kuitenkin pitkälti johtuvan eilisistä sipseistä, sillistä ja graavista eli suolaa suolan päälle :).

Nyt taas tsemppi jatkuu normaalisti ja kohta lähden ulos sateeseen lenkille :) Olen nyt päättänyt vähempi tuijottaa vaakaa, koska se ei todellakaan kerro koko totuutta. Tiedän itse, että olen laihtunut näiden kahden kk aikana kaksi vaatekokoa niin ei se vaa'assa näkyvä huono tulos haittaa niin paljon. Kiinteydytty on kuitenkin!

Itse pyrinkin nykyään ottamaan kalorivajeen suurimmaksi osaksi pelkästä liikunnasta. Ruokailussa pyrin vaan mahdollisimman terveelliseen ruokavalioon. Mikä sit taas useasti on jotain kevyttä :)

Tsemppiä kaikille! Mitään kiirettä ei mihinkään ole ja ei saa ajatella touhua laihdutuksena vaan elämänmuutoksena!

Nostan edes, vaikka juuri nyt en todellakaan jaksa alkaa päivityksiä tekemään... mutta tervetuloa mukaan uudet, kyllä mie lisään teidät listaan sitten, kun päivityksiä teen.

Itsellä edelleen +/- 0. Hemmetti sentään :|

Puntari näytti eilen tasan 97 kg eli muutosta - 600 g parempaan suuntaan. :) Muistin eilen vasta illalla et en oo ilmoitellut painoani tänne mut en jaksanu enää konetta käynnistää uudelleen.

Flunssa jyllää edelleen täälläkin eikä ruoka maistu ollenkaan mikä sinänsä on hyvä että paino putoaa. Oon yrittänyt kuitenkin syödä vaikka kaikki maistuukin ihan pahville.

Ketkäs täällä laihduttaa Kalorilaskurin avulla, miun lisäks siis?

Tsemppiä kaikille tälle viikolle!

Täällä kans mennää kalorilaskurin avulla :wave:

Eilen illalla iski kauhia roskaruuanhimo, siis ihan mitä vain ois voinut syyä. Mutta en hakenut, töistä suoraa kotiin, omaa ilttista ja HYVÄLLÄ mielellä nukkumaan. Ainahan noita mielihaluja tule, mut ne kun voittaa niin saa olla voittajamielellä. Toki joskus minäkin herkuttelen, mut niihin ei mun laiharit kaadu.
Ens viikolle tavoite siis olla jo pienemmällä kymmenyksellä!

Toivottavasti täällä pysyy rauha maassa yms. En käsitä miksi tämä pino nyt niin ärsyttää joitakin ihmisiä, eikö se nyt oon sama millä sivulla me ollaa..Harvoinhan etusivulla edes ollaan. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja 123:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja eioototta:
HUUOOOHH!!!vieläkö tää kerho roikkuu täällä..lomauttakaa jo

Ei tää oo kerho :saint:

Innostus on kyllä ties missä :headwall:

kyllä tää kerho on ku säännöllisesti kokoontuu.vika osio vaan mut minkäs teet ku lellittyjä ovat

Mikä sinua tässä oikein rassaa? Hanki elämä :)

Moi!!! :)
Nopiat tulokset... Muutto rumba menossa. Viime viikolta tullut plussaa +300g. Joo... Olin risteilyllä perjantai-lauantai niin joten "keitto" linjalla mentiin... :D :whistle: Joten turvotusta löytyy vielä... Palaan taas paremmin asiaan... :D

Viikko alkanut hyvin, kunpa tämän aamun paino (alkoi 73:lla :) ) suvaitsisi säilyä viikonlopun yli. Meillä, kun on vaihteeksi vierailuja....... Vieraileekohan kukaan muu yhtä ahkerasti (sisältää siis myös sen, että meillä on viikottain vieraita kylässä)? Nämä vierailut puolin ja toisin ovat minun kompastuskiveni, ei oikeastaan arkisyöminen.

Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:
Viikko alkanut hyvin, kunpa tämän aamun paino (alkoi 73:lla :) ) suvaitsisi säilyä viikonlopun yli. Meillä, kun on vaihteeksi vierailuja....... Vieraileekohan kukaan muu yhtä ahkerasti (sisältää siis myös sen, että meillä on viikottain vieraita kylässä)? Nämä vierailut puolin ja toisin ovat minun kompastuskiveni, ei oikeastaan arkisyöminen.

Mä käyn lähes päivittäin kahvilassa kahvittelemassa kavereiden kanssa :) Tai sit jollain kaverilla kahvilla tai joku meillä...

Mä pidän voittona tätä, että olen ollut kohta kaksi vko kipeänä, ei liikuntaa ja ehkä muutama herkkupalakin - ja paino ei ole noussut yhtään, vaan joskus tuo nykyinen paino, joskus parisataa g väehmmän. Mutta ajattelin, että olisi nyt pienesti noussut, kun olen "vain makaillut". Kiva näin =)

Ja mäkin kahvittelen kavereiden kanssa aika usein, mutta otan vain kahvia ja vettä :) Joskus voileipää tms. mutten mitään pullaa tai piirakkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Mä pidän voittona tätä, että olen ollut kohta kaksi vko kipeänä, ei liikuntaa ja ehkä muutama herkkupalakin - ja paino ei ole noussut yhtään, vaan joskus tuo nykyinen paino, joskus parisataa g väehmmän. Mutta ajattelin, että olisi nyt pienesti noussut, kun olen "vain makaillut". Kiva näin =)

Ja mäkin kahvittelen kavereiden kanssa aika usein, mutta otan vain kahvia ja vettä :) Joskus voileipää tms. mutten mitään pullaa tai piirakkaa.

Saat olla ylpeä itsestäsi! Minusta tuohon ei ole. Sen sijaan minun on pikkupakko ryhtyä keksimään muutakin kevyttä tarjottavaa kuin ainainen hedelmäsalaatti tai kasvis- ja hedelmälautanen.... ;). Muuten kaatuu sinänsä mukaviin vierailuihin painon tehokas pudotus. Putoaahan tuo näinkin, mutta turhan hitaasti. Periksi en silti anna. Paino on saatava alkamaan kuutosella :).

Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:

Saat olla ylpeä itsestäsi! Minusta tuohon ei ole. Sen sijaan minun on pikkupakko ryhtyä keksimään muutakin kevyttä tarjottavaa kuin ainainen hedelmäsalaatti tai kasvis- ja hedelmälautanen.... ;). Muuten kaatuu sinänsä mukaviin vierailuihin painon tehokas pudotus. Putoaahan tuo näinkin, mutta turhan hitaasti. Periksi en silti anna. Paino on saatava alkamaan kuutosella :).

Mun mielestä vieraatkin tykkää olla mieluummin ilman pullaa ja piirakkaa :) Ainakin jos ovat alle 50-vuotiaita. Meillä on muutenkin sellainen linja, että herkut kuuluu juhliin. Arkisille naapurikahveille keksiä pöytään (tai voileipiä, jos on nälkäisiä vieraita), mutten ainakaan mitään erikseen leivo, sitähän pitäisi muuten olla koko ajan leipomassa herkkuja ;) Ja siis ainakin naapuriäidit tykkää, kun ei tuputeta herkkuja, ehkä itse kullakin samaa "vikaa" mahan seudulla :whistle:

Cracotte keksit (yhessä ''keksissä'' on vain 25kcal) ,vai miksi niitä nyt sanotaa on aikas hyvii tarjottavia. Sitten jotain kevyt tuorejuustoa sen kanssa ja sitten vaikka kurkkua yms. Niin onhan maistuvia ja kelpaa vieraille. Ja onhan keksi pienempii ja kevyempi kuin pullat, leivokset ja munkit.

Jollakin tänää aamupaino jo 6 alkava ...*dippadai* :D

Alkuperäinen kirjoittaja Saaru:
Cracotte keksit (yhessä ''keksissä'' on vain 25kcal) ,vai miksi niitä nyt sanotaa on aikas hyvii tarjottavia. Sitten jotain kevyt tuorejuustoa sen kanssa ja sitten vaikka kurkkua yms. Niin onhan maistuvia ja kelpaa vieraille. Ja onhan keksi pienempii ja kevyempi kuin pullat, leivokset ja munkit.

Ootko tässä 12 vkossa laihtunut 10 kiloa??? Mikä sun salaisuus on :(

Oikeastaan aikas kiva idea! :) Kiitos Saaru ja onnea loistosaavutuksesta. Minuakin kiinnostaa "metodisi" ;)!

Tunnelma Tuuli ja sipsi, jaa-a, mikähän mun salaisuus on :) Kalorilaskuria käytän ja ehkä aika tiukalla linjalla sen kaa menen (mut kuiten ihan tarpeeksi syön, ei mitää sairaalloista pihtaamista:). Liikun säännöllisesti ja niistä ansaittuja kaloreita en syö vaa saan siitä ns terveellisesti lisävajetta. Ns repsahduksiakin on ollut ja muutamia +/- 0 vko, mut tasaseen laskee kuiten koko ajan. Varmaa arkena saan tiukisteltua takas kuosiin jos vkl syönyt yli tavoitteen.
Oon laihtunu tässä 12vko ton verran mut laiharin oon aloittanu tuotakin aikasemmin. Yhteensä oon nyt pudottanut 13,5kg!
Tänään tutustuinkin tuohon kunto+ sivuilla olevaan vatsatreeniin (on ollut täälläkin kertaalleen litteä vatsa 15vko:ssa) Ja huomenna alkaa projekti sen kanssa.

Eipä mulla sen kummosempaa "metodia" ole :D :D

Wau Saaru :flower:

Mulla on nyt 64 kg =) =) (Mutta maanantaina oli siis +0g, eli älä Sörhis laita mulle tulosta tälle viikolle, ensi viikko on sitäkin riemukkaampi ;))

Olen syönyt aika tiukasti pari päivää - mutta juuri leivottiin esikoisen kanssa kardemummakakku. :ashamed: Sadepäivä, koko päivä kotona jne. plaah... No, olen jo jonkin aikaa korvannut leipomuksissa (silloin haaarvoin kun mitään makeaa leivon) voin/margariinin rypsiöljyllä, eli ei tuo kakun koostumus nyt niin paha ole. Päinvastoin tietty :p :p

Tunnelma Tuuli ja sipsi, jaa-a, mikähän mun salaisuus on :) Kalorilaskuria käytän ja ehkä aika tiukalla linjalla sen kaa menen (mut kuiten ihan tarpeeksi syön, ei mitää sairaalloista pihtaamista:). Liikun säännöllisesti ja niistä ansaittuja kaloreita en syö vaa saan siitä ns terveellisesti lisävajetta. Ns repsahduksiakin on ollut ja muutamia +/- 0 vko, mut tasaseen laskee kuiten koko ajan. Varmaa arkena saan tiukisteltua takas kuosiin jos vkl syönyt yli tavoitteen.
Oon laihtunu tässä 12vko ton verran mut laiharin oon aloittanu tuotakin aikasemmin. Yhteensä oon nyt pudottanut 13,5kg!
Tänään tutustuinkin tuohon kunto+ sivuilla olevaan vatsatreeniin (on ollut täälläkin kertaalleen litteä vatsa 15vko:ssa) Ja huomenna alkaa projekti sen kanssa.

Eipä mulla sen kummosempaa "metodia" ole :D :D

Siis elikkäs oletko sä ottanut kalorilaskurissa vajeen pelkillä syömisillä? Paljonko vajetta? Mä olen ottanut silleen, että 500 kaloria tulee vajetta syömisistä ja liikunnasta tulisi se toinen 500. 1000 kalorin vajeeseen pyrin päivässä. Tietty ei aina onnistu, mutta melkein. Ja paino ei tipu :( Merkkaan vieläpä mieluummin ylä- kuin alakanttiin, siis syömiset. Ehkä se on tää ikä mikä tökkii vastaan :D

Mut todella hyvin sulta! Me muut tullaan perässä, hitaasti mutta varmasti!

Yhteistyössä