Läskin sulattajat viikko 20

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
AnniHelena71..............162 cm...LP 76 kg.........NYT 75 kg... -1 kg

Elopompelo..................165 cm..... LP 96,0 kg...NYT 88,8 kg... -300 g

Endless Sacrifice...........158 cm...LP 71,6 kg.....NYT 72,4 kg.... +2 kg

Huvitutti......................170 cm...LP 70,0 kg...UUSI

Häjy Emäntä................175 cm...LP 77,4 kg...NYT 65,1 kg... +/- 0 kg

IhanaValo.....................168 cm... LP 73,5 kg... NYT 73,4 kg...- 600 g

just just........................159 cm..LP 74 kg...... NYT 75 kg... +1 kg

Lilii lisänimetön............171 cm...LP 67,0 kg...NYT 63,2 kg... -500 g

Mahakas......................152 cm...LP 56,1 kg... NYT 55,6 kg...+300 g

Manta76......................180 cm...LP 103,3 kg...NYT 95,1 kg... -1,1 kg

Meritähti......................173 cm...LP 79,3...NYT 80,3 kg... -900 g

Nanna06......................164 cm...LP 58 kg...............................UUSI

Pienenhetken..............162 cm....kiinteyttämässä...mukana

Piipi Pöppiäinen.........................-20-30kg ...NYT -9,8 kg... +200 g

Pikkasen Pyöree..........157 cm... LP 62,0 NYT -8,5 kg = 53 kg.... -500 g

PipariSuu.....................173 cm...........................................UUSI

pojat03ja08.................175cm....LP 87 kg... NYT 85,1 kg.... -400 g

Räpätäti.......................168 cm...LP 69,7 kg ..NYT 68,8 kg.... -900 g

Saaru...........................160 cm....LP 79,0 kg...NYT 66,0 kg... -500 g

Samperi.......................170 cm.....LP 72,0 kg...NYT 75 kg... +2 kg

Scarlett O Harava ........168 cm...LP 100 kg... NYT 98 kg... +/-0 g

sef................................163 cm...LP 85 kg......NYT 85 kg... +/-0 g

Sipsi.............................164 cm....LP 77,4 kg..NYT 73,6 kg... -600 g

Stiina...........................170 cm....LP 95,4 kg...NYT 84,5 kg... -1,5 kg

Terapian tarpeessa............................alk. 1.10....NYT -4,8 kg... -400 g

Tunnelma Tuuli............168 cm....LP 87,2 kg...NYT 81,3 kg... -1,4 kg

Turkilmas.....................175 cm....LP 106,9 kg...NYT 103,4 kg ... MUKANA

Viivi-85.........................165 cm.....LP 76,6 kg...NYT 68,4 kg... +/- 0 g

Åboriginal.....................168 cm...LP 74 kg.....NYT 71,1 kg..... -2 kg

Mukana ollaan :D, pitäis kai aktivoitua.

Vaaka sanoo että 71.1 kg. Siis sanoi pari sekuntia sitten, kun puntarille pomppasin :D. Aamupaino (punnitsen itseni yleensä aamulla, ja aamupainoja nuo kaksi aiemmin ilmoittamaani lukemaakin oli) on varmaan vähän alempi.

En oo sen aktiivisemmin laihduttanut. Syönyt vaan hieman vähemmän herkkuja. Nyt olisi tarkoitus alkaa kävelemään koulumatkat ainakin toiseen suuntaan, molempiinkin suuntiin jos en mene kahdeksaksi tai pääse viideltä. Stepperin kaivoin naftaliinista edellisiltana, ja jaksoin reilu puoli tuntia sillä tallustaa.

Vuhuu! Vaaka näytti 81,3 eli tiputusta 1,4 kg :) Ens vkolla on jo varmaan taas joulun takapakki poissa ja sitä seuraavana on vihdoin ja viimein vaa'an näytettävä seiskalla alkavaa lukua!!! Tsemppiä kaikille. Tämä neiti aikoo saada tuon typerän vehkeen näyttämään 6 ja jotain kesäkuun alkuun menneessä B)

Mun vaaka ei ole sieltä yhteistyöhaluisemmasta päästä tänään. Hypin vaa-alla noin 10 kertaa ja tulos heitti tuona aikana 400g...joten revi siitä sitten, että miten sen painon kanssa on käynyt :/

Mutta mitään sen suurempaa muutosta ei ollut kuitenkaan havaittavissa ja se oli se tarkoituskin :) Eli edelleen saa jättää listalle sen 85 kiloa.

Tällä viikolla (jos kaikki menee hyvin) on synnytys, joten ensi viikolla pläjähtää sitten miinusmerkki ja iso lukema sen perään :D Tosin en ole aivan vakuuttunut siitä, että olenko siitä raportoimassa vielä alkuviikosta, mutta katsotaan, katsotaan...

Nonnih, löytypäs!! Meinasin teijät ihan hukata..
Aamun tulos 68,8kg eli -900g. Wau, näyttääpä hienolta noin kirjotettunaki! En muuten ole totaalisesti kieltäytyny herkuista, mutta rajotan niiden syöntiä määrällisesti. Ja liikun sit enemmän niitä syön. Helpompaa jättää pikkuhiljaa pullat pois, kun tähänasti niitä on mättäny kaksin käsin.. :ashamed: Karkit vaihdoin kuivattuihin hedelmiin ja jugurttirusinoihin, - pähkinöihin ja -banaanilastuihin. Tästä se alkaa, pikkuhiljaa hyvä tulee!

Maanantaita!
Täällä pudotusta -500g elikkäs nyt paino tasan 66kg! Ja oon tosi tyytyväinen, keskiviikkona vasta aloitin tarkan merkkaamisen (maanantain piti hiukan hippasta baarissa ja tiistaina kohmelopvä) et näille päiville pudotus on HYVÄ!
Tänään aamusta riensikin lenkkarikaupoille ja mageen hianot asiskset lähti mukaan. Nyt passaa juosta. Kelit vaa taas meni persiillee, vettä sataa ja liukasta on :( Tästä se taas jatkuu!

Kooste 1.1-11.1:

Ruokailut menivät +-0

Liikuntaa ajalla 3.1-11.1 (7 liikuntapäivää,2 väliä) :

Kävelylenkit 3-4.1: 2h 24 min / 931 Kcal / 13,4 km
Kävelylenkit 5-11.1:6h 47min / 2696Kcal/ 34,7 km
Kuntopyörä 1 x 35 min/ 10 km / 335 Kcal

Yhteensä siis 9h 46 min / 3962 Kcal / 10km (pyörä) ja 48,1km (kävely).

Huomenna ilmoitan, onko paino tippunut vai ei. Kaiken laskujen mukaan pitäisi olla reilu 500 gr.

Tällä viikolla pyrin saamaan myös ruokapuolen miinukselle...

Eli joulunjälkeisiä kiloja yhä, mittari näyttää 75
Pahimmillaan oli 77 :ashamed:

Dietillä olen ollut ja vatsalihaksia jokapäivä tehnyt..
Painoon ei sinäänsä ole vaikuttanut, mutta maha tuntuu kiinteämmälle-rohkaisee jatkamaan

Mukana ollaan :). Viikonlopun laivareissunkin selvitin suht maltillisilla syömisillä ja tänään taas kilttinä ruodussa. Hyvä fiilis, vihdoinkin. En vaan uskalla mennä vaa'alle ettei lopahda fiilikset taas. Joten huutelen vaan mukanaoloa :).

Jippii, taas 1 päivä eteenpäin :D

heips :wave:
tulin pitkästä aikaa taas täälläkin käymään :D

oon ollu tosi tarkka syömisteni suhteen, syön niin paljon että nälkä mulla ei ole mutta kuitenkaan en syö itteäni ähkyyn koskaan. pullat,sipsit ja karkit oon jättäny (no tässä kuussa söin yhtenä päivänä kun oltiin synttäreillä ) ja lisäksi liikun paljon, mutta paino ei ole vaakan mukaan tippunu :/ se vähän masentaa vaikka näen kyllä että kiinteytyny olen. silti sitä toivois että vaakakin kertois jotain tuloksia :ashamed:

Nyt vasta löysin pinon. Mulla pudonnut 1kg (lähtöpaino siis 76kg, listassa 75) vaikka vasta muutama päivä takana, mutta aiemminkin eka viikolla on lähtenyt paljon - varmaan nesteet lähtee liikkeelle.

Vähän pelottaa vaikuttaako tämä jotenkin imetykseen ja maidontuotantoon, etenkään kun en ole ihan 28 pistettä saanut täyteen päivässä- safkat on niin paljon terveellisempiä normaaliin, entisiin tapoihin verrattuna. Yritän ainakin juoda paljon.

Onpas tämä keskustelu kuollut!

Mulla on liikunnat ollut vähän vähissä taas, mutta ruokailut pysynyt hyvin kurissa. Toivottavasti nyt olisi tippunut sen verran, että ens vkonlopun jälkeen sit näkis ekaa kertaa moneen vuoteen sen 7 alkavalla kymmenluvun siinä vaa'assa :)

Mites muilla?

Juu, on täällä menny hiljaseksi on :( Mut täällä ollaaan:wave:

Täällä ollaan tiukasti noudatettu kalorilaskentaa ja liikuttukin on tullu normitapaan. Mutta jostain syystä tiistaina paino humpsahti +700g |O Niitä sitten tässä sitten karisteltu. Harmittaa tosi paljon :( ei niinkää harmittais jos tietäis et on herkutellu yms, mut ankeeta ku tsemppaa ja näin käy!
Mulla ei siis kovinkaa isoa vkopudotusta ole tulossa jos ollenkaa :( Nyt on kuiten toi 700g karistettu pois!
No maanantaina sen sitten näkee mitä saanu aikaseen.

Tänään jos pakkanen antaa myötä niin käyn juoksemassa :D

Yhteistyössä