Läskin sulattajat viikko 20

Alkuperäinen kirjoittaja Saaru:
Juu, on täällä menny hiljaseksi on :( Mut täällä ollaaan:wave:

Täällä ollaan tiukasti noudatettu kalorilaskentaa ja liikuttukin on tullu normitapaan. Mutta jostain syystä tiistaina paino humpsahti +700g |O Niitä sitten tässä sitten karisteltu. Harmittaa tosi paljon :( ei niinkää harmittais jos tietäis et on herkutellu yms, mut ankeeta ku tsemppaa ja näin käy!
Mulla ei siis kovinkaa isoa vkopudotusta ole tulossa jos ollenkaa :( Nyt on kuiten toi 700g karistettu pois!
No maanantaina sen sitten näkee mitä saanu aikaseen.

Tänään jos pakkanen antaa myötä niin käyn juoksemassa :D

Kyllä sulla varmaan jossain vaiheessa rupeaa toi paino junnaamaan. Niin hyvin oot tiputtanut! Mutta eipä tommosia hetkellisiä nousuja/laskuja niin kauheesti kannata tuijotella! Se junnaaminen just on paha paikka, kun pysyy "ruodussa" ja silti mitään ei lähde. Sit tuntuu siltä, että motivaatio on ihan hukassa. Mullakin on lähtenyt niin hitaasti tää paino, että välillä on tuntunut siltä, että mä luovutan. Sit mä oon miettinyt, että luovutan mistä. Minä kun en laihduta, vaan nimenomaan yritän oppia uutta tapaa elää terveellisemmin :) Minä tykkään nykyään liikkua ja olen oppinut senkin, että sit kun herkutellaan niin niitä herkkuja ei tarvitse vetää kaksin käsin :D

Tulipas pitkä kappale, mutta en tiedä mistä kohtaa sen jakaisin :D

No niin, nyt on päivitykset näkyvissä. Viime viikolla tökki tää palsta niin hartaasti, että ei ollut miun viestin muokkaus onnistunut... enkä tietenkään moista tarkistaa älynnyt. Koitan olla ensi viikolla tarkempi.

Nonnii, minäkin jo mietin et mihin son Elopompelo kadonnut, ku päivitykset jääny :saint:
Mut hiano ja kiitos taas :heart:

Huomenna sitten taas puntaripvä! Tänään jo pikkasen varasti ja punnasi, onneksi saadaanki pudotusta tälle vko. Meinas alkuviikosta pompata pikkasen paino, mut tiukalla linjalla oltiin vaikka oli PIRUN vaikee viikko. Varmaa sata kertaa/pvä meinasin heittää läskiksi koko homman :kieh:

Nyt reipas vkl takana. Juoksulenkit eilen ja tänään B) Ja ehkä ihan ministi nautittu herkkuja :whistle:

Yhteistyössä