LÄSKIN SULATTAJAT vko 16

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kyy

Aktiivinen jäsen
24.04.2008
7 396
4
36
CriminalMind..173cm...LP 111,7kg...NYT 109,5kg...+/-0kg

Kyy.....162cm.....LP 94,5kg....NYT 89,9kg...-100g

MisMis...162cm....LP 104,5kg....NYT 102,7kg...-1,8kg

Mörkö.....???cm.....LP ??kg......NYT 68,7kg

Outius.....171cm... LP 89kg... NYT 84kg...+400g

Parsekki....163cm....LP 85,8kg....NYT 77,2kg...-1,2kg

Pinki....168cm....LP 66kg....NYT *UUSI*

PinkLily....167cm....LP 79kg....NYT 73,8kg...-400g

Piparipurkki.....167cm.....LP 72,8kg....NYT 72,7kg...-500g

Pullunkainen....169cm....LP 75kg....NYT 74kg...+1kg

Sinappi....173cm...LP 114,5kg....113,3kg...-1,2kg

Valdelsa....165cm....LP 75kg....NYT 70,5kg...-500g

Äitix2.....170cm......LP 92kg.....NYT 85,6kg...-600g

Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle. Punnitus on perjantai ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.

Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon! :flower:

Viimeksi muokattu:
Saako liittyä mukaan, vaikka painoa ei periaatteessa tarvi pudottaa, mutta kiinteytyä pitäs? 38 koon housut mahtuvat jalkaan, mutta tuo pullataikina vaivaa hieman :D

168/66 mitat, senttimäärät ilmoitan, kun löydän mittanauhan...

Mä kans 77.2 :D Reilu pari kiloa ja kasassa on kamalat kaksikymmentä kiloa :D Mistähän nekin on lähteny? Mä en näytä omasta mielestäni yhtään pienemmältä :D

Tää on niiiiiin totta. Itse painoin viime vuoden tammikuussa reilut 100kg ja housukoko oli 48. Nyt kun katsoo peiliin, niin näen saman köntyksen sieltä edelleen...

Huima pudotus sulla, onnea! :hug:

Paino oli äsken 84,0 eli +400g, se ei ole kyllä paha kun ajattelee mitä on tullut syötyä viimeisen 2 viikon aikana.. Ens viikolla sitten miinusta.

Hieno pudotus Parsekki! :) missä ajassa olet kilot karistanut?

Tervetuloa mukaan Pinki.:flower:

Vaikka manailin niin herkkujen syömistä, niin silti miinusteltiin :)

Aamun paino 85,6kg eli -600g :)

Aloitin muuten Tonalinin käytön ihan huvin vuoksi, koska en halua menettää lihaksia laihduttamisen takia. Ja kuluttavan liikunnan takia aloitin myös, koska polttaa rasvaa myös. Liekö humpuukia, mutta ainakin alaspäin mennään...

Tsemppiä kaikille taas uuteen viikkoon. Ja aurinkoisia ulkoiluilmoja, nyt vaan lenkille sisältä tai muuten raittiiseen ilmaan. Se jo tekee ihmeitä :)

Moikat kaikille :)
Aamun paino 72.7kg elikkäs -0.5kg

Täällä tulossa herkuttelua viikonloppuna, tekee vaan mieli jotain hyvää :D

Tsempit kaikille uuteen viikkoon ja kehut kaikille jotka ovat saaneet noita huiman isoja lukemia! :) Mutta siis, kaikki määrät alaspäin ovat kehun arvoiset!! :)

74,0 eli +1 kg eikä edes yhtään repsahdusta. Ihana ihana laihdutus! Taitaa olla ihan sama vedänkö mä napaan urakalla jotain herkkumättöä vai yritänkö tosissani :(

Itkuhan tässä tulee :(

74,0 eli +1 kg eikä edes yhtään repsahdusta. Ihana ihana laihdutus! Taitaa olla ihan sama vedänkö mä napaan urakalla jotain herkkumättöä vai yritänkö tosissani :(

Itkuhan tässä tulee :(
HILJAA!!! Tuommosta ei saa ajatella, kun nyt iloa elämään :) Joskus niin käy että paino nousee ja sitten se taas laskee kivasti :) Eli vielä kerran: HILJAA!! :)

Hyvää pitkäperjantaita ja pääsiäistä kaikille läskin sulattajille!

Mä olen varmaan ainut, joka muistaa käydä vaa'alla, mutta se näytti tänään 83,6kg samassa ollaan taas jossa pari viikkoa sitten. Tuntuu,että tämän allemmas en pääse. Ensi viikolla se paino on taas noussut tai jotain.:headwall:
Tuntuu tietysti kivalta,että vihdoin tuli miinusta, ei passaa herkutella pääsiäismunilla pääsiäisenä.

Yhteistyössä