LÄSKIN SULATTAJAT vko 19

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kyy

Aktiivinen jäsen
24.04.2008
7 396
4
36
BadVirgin....164cm....LP 95kg....NYT *UUSI*

MisMis...162cm....LP 104,5kg....NYT 101,7kg...-300g

Outius.....171cm... LP 89kg... NYT 84,2kg...+/-0kg

PinkLily....167cm....LP 79kg....NYT 74,8kg...+1,5kg

Piparipurkki.....167cm.....LP 72,8kg....NYT 71,7kg...+/-0kg

Pullunkainen....169cm....LP 75kg....NYT 74kg...

Valdelsa....165cm....LP 75kg....NYT 69,9kg...

Äitix2.....170cm......LP 92kg.....NYT 85kg...-600g

Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle. Punnitus on perjantai ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.

Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon! :flower:

Viimeksi muokattu:
Heips vaan kaikille! :D

Meinasin kokonaan unohtaa tehdä pinon! Jotenkin on päivät niin sekaisin, että ei pysy perässä ollenkaan.. Itsellä tällä viikolla hyvin maltillinen pudotus, mutta oon kyl tyytyväinen et alaspäin on menny. :D Tsempit kaikille! :D

Aamun paino 71.7kg eli tismalleen sama kuin viikko sitten... Hyvä ettei kuitenkaan nousua...

Tsempitykset kaikille taas uuteen viikkoon ja muistakaahan nauttia auringosta, aina kun se näyttäytyy :)

Heips! Päivitin pinon ja pudotin samalla itseni pois, sillä mun vaaka sanoi tänään sopimuksensa irti. :/ Oli siis lasia ja kolahti imuroidessa ja hajosi tuhannen pirstaleiksi. Onneksi en sentään seissyt päällä! Siinä sitä olisikin ollut varsinaista itsetunnon kohotusta. :D Mut jatkan ylläpitäjänä ja kirjoitan kuulumiseni syömisten suhteen kuitenkin viikottain, kunnes saan hommattua uuden vaa'an. Ei ole ihan ensimmäisenä ostoslistalla, mutta eiköhän sekin tule vielä jossain kohtaa hankittua. :D

Tervetuloa mukaan Bad Virgin! :D Kiitos tarjouksestasi pinon päivittämiseen, mutta voisin ainakin vielä hetken jatkaa itse vaikka ilman sitä vaakaakin. Pelkään, että jos jätän tämän kokonaan jää laihdutuskin.. :/ Joten tämä kyllä tsemppaa kivasti kun tietää, että voi ainakin toisille olla apuna! :)

Yhteistyössä