LÄSKIN SULATTAJAT vko 23

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kyy

Aktiivinen jäsen
24.04.2008
7 396
4
36
Kyy....162cm.....LP 93,5kg....NYT 92,4kg...-1,1kg

Outius.....171cm... LP 89kg... NYT 81,4kg...-1,9kg

Piparipurkki...167cm.....LP 75,8kg....NYT 70,8kg..-900g

Äitix2....???cm....LP 92kg....NYT 84kg...-8kg

Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle. Punnitus on perjantai ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.

Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon! :flower:

Viimeksi muokattu:
Tein uuden pinon jo tänään, kun meille tulee yövieraita, niin huomenna en varmastikaan muista/kerkeä. :D Löysin vaa'ankin, joten voin taas punnita itseäni. :D Tsemppiä tulevaan viikkoon! Pinoon saisi ilmoittautua uusiakin pudottajia, niin olisi keskustelut vähän vilkkaampia. :)

Mulla on kirjoittelu jäänyt... en ole vaan jaksanut tai kerinnyt oikeastaan koneelle kamalan paljoa.

Paino on tippunut ja eilen kävin vaa'alla ja näytti 84kg. Eli lähtöpainosta 92kg on tultu ihan ok alas...tosin erittäin hitaasti :/ Olis voinut vähän enemmänkin tippua ja nopeammin, koska mahikset siihen kyllä olis ollut. Tavoitepaino olisi noin 70kg...matkaa siis on. Ja alle senkin saa mennä, jos vaan menee....joskus :D

Kiitos Kyy uudesta pinosta.

Hieno suoritus Äitix2. Sä saat mut kiinni. :D

Mulla alkoi maanantai iltana mahatauti. Oksensin ja ripuloin koko ma-ti yön ja ti päivän. Tänään on ollut vasta normaalimpi olo. Vaaka näytti mukavasti 81,4 kg. Käyn vielä huomenaamulla vaa'alla,mutta tuskin se tuosta kovasti muuttuu. Yritän olla saamatta noita kiloja takaisin, koska tuntuu ihan sika hyvältä, kun olen laihtunut 8 kiloa. Se on lähellä jo -10:tä.

Onko muut saaneet kommenttia kaventuneesta olomuodosta? Itse en ole saanut. Exä kyllä jaksaa sanoa kuinka paisuneelta ja turvonneelta näytän.

Hyvää viikonloppu kaikille!!!

Tervetuloa takaisin Äitix2! :D Sulla on tippunut hienosta, ite kituuttelen edelleen näissä samoissa lukemissa. Aina kun vähän lähtee sujuun, niin tulee joku vierailu/juhlat ja niiden ansiosta paino taas nousee.. Taidan olla ikuinen laihduttaja, joka vuosien saatossa vain lihoo entisestään. :/ Ongelma ehkä onkin se, että en mitenkään tunnu saavan laihduttamista osaksi normielämää vaan elän pelkästään painonpudotukselle silloin, kun niitä tuloksia saa. Ja nehän ei sit tietenkään oo pysyviä. :(

Viime perjantai tuli, viikonloppu tuli, maanantai tuli... Mitään en aikaiseksi saanut..
Oli valmistujaisjuhlahumusta johtuvaa kiirettä vaikka en itse juhlissa ollutkaan..

Paino oli perjantaina 70.8kg. Sitten vasta nyt huomasin, että lähtöpainoni on hiukan alakanttiin ;) Oikea paino olisi lähtöpainoksi 75.8kg!
Saas nähdä paljonko on perjantaiksi saatu painoa lisättyä, kiireen johdosta on liikunta jäänyt nollille ja suuhun tullut laitettua mm. kolmena päivänä pizzaa.. Johtuen sen nopeudesta :D

Nauttikaa kesästä, lämmöstä ja pirun vihaisista hyttysistä!! :) :)

Ps.
Mistä löydätte kivoja kesävaatteita kuten capreja? Itselläni kaikista kesävaatteista pursuu joku osa aina rumasti.. Johtuuko sitten kankaiden ohuudesta vaiko vaan silkasta löysän määrästä?

Minä käytän viime kesäisiä capreja, jotka olen ostanut halpa-hallista. Ovat siis ohutta, sellaista sukkahousukangasta. Niiden kans sit mekkoja/pitkiä paitoja. Yhdet sellaiset oikein kangasta olevat caprit mulla on, mut en muista yhtään mistä ne ostin.. Mulla ongelma on löytää juhlamekko ens lauantaiksi! Taas käynyt niin, että kaikki viime vuotiset on jotenkin kummasti kutistuneet kaapissa.. :kieh:

Kyy,
Sellainen paksu, vahvan tuntuinen silkin näköinen kangas on hyvä valinta? En vaan muista mitä se kangas nimeltään on?? Stockmann on hyvä valinta sokoksen ohella lähteä sovittelemaan?? On ainakin vaihtoehtoja, eikä pelkästään kuitenkaan niitä kalliimpia?

Nyt tippuu paino vauhdilla. Kiva juttu, mutta onkohan tää enää tervellistä. Nyt paino on 80,4kg eli -1kg. Odotan innolla, että pääsen pois 80 kilon puolelta.

Heippa! :)
Täällä paino valuu hitaasti alemmas, 70,6kg eli -200g
Alle 70kg olen painanut viimeksi n.6 vuotta sitten, eli jos sen alle pääsen niin WAU!!! :)

Ihana ja kuuma viikonloppu tiedossa! Ilmastointilaite huutaa taukoamatta ja itsellä fiilis lähteä salille tms. on nollassa! Miten muut?
Paljonko nyt helteillä liikutte ja miten?

Hauskaa aurinko-kesää kaikille!

Yhteistyössä