Läskit ämmät ja tekosyyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja No haloo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sulle on suotu lantio ja vyötärö joita ketkutella - vaan tuolla aivoissa ei kyllä liikaa liikettä ole. Kuka mitäkin arvostaa...

Ok- on olemassa hyvä kroppasia ja fiksuja. Sie ap et kuulu heihin, käytännössä siis olet ihan samaa kastia kuin vihaamasi läskit. Läskiä et halua katsoa - ja toiset meitä taas ei jaksa kuunnella idiootteja.
Mistä mahdat päätellä, että aivoissani ei olisi liikettä? Miksi sanot, että vihaan läskejä? En ole sanonut mitään sellaista. Mihin kastiin katsot läskien kuuluvan? Mihin kastiin itse kuulut?

Todellakin! Ap puhuu asiaa, tämä läski ämmä on aloittanut kuntoilun jo pari vuotta sitten, välillä menee tehokkaammin ja välillä laiskemmin, mutta en viitsi valittaa läskeistä, koska itsestä se on kiinni minkä verran sitä läskiä tuossa vyötäröllä hyllyy.
Muodokkaat naiset on kauniita, mutta nimenomaan semmoiset hyljemäiset ei. Sellaiset joilla jokaikinen paikka hyllyy ja joista vaan näkee, ettei ne ole koskaan tehny mitään fyysistä. Jokainen toki saa olla millainen haluaa, mutta voiko joku ihan rehellisesti sanoa, että tykkää olla lihava? Niin ja lihava on aivan eri asia kuin muodokas. Ja itse ainakin tunnen oloni tosi väsyneeksi, raskaaksi ja rumaksi jos en tee eteeni yhtään mitään. Pieni jumppa ja lenkki päivässä piristää :)

Josko vaikka tekisit jotain järkevämpää - kuten opettelisit elämään omaa elämääsi.
Tarkoittaako keskustelun avaaminen aiheesta ettei osaa elää elämäänsä? Mistä asioista olisi mielestäsi suotavaa keskustella täällä ja millaisten avausten tekijät mielestäsi osaavat elää elämäänsä? Onko esimerkiksi ihminen, joka kyselee sopivan välikausihaalarin merkkiä tällainen?

Harmi että useimmat miehet eivät tajua, että parhaiten vaimoa motivoisi se oma esimerkki, eikä tuollainen haukkuminen ja turha ruikutus. Eli raahaisi ensin sen oman läskisen perseensä lenkille ja ostaisi uusia seksikkäitä kalsareita niiden hiulaantuneiden jarruraitalökäpöksyjen tilalle. Jos mies itse on sohvalla vatsakupua kasvattava raato, niin vaikea se on vaimon innosuta itsestään huolta pitämään.
Aijaa en mä vaan ajattele niin, että kun joku toinen on jossain läski että se olis mullekin joku syy. Eli sun mielestä on sen jarrukalsarimiehen vika, että sen vaimo kaataa kurkusta alas siideriä ja vetää majoneesileipää ja pizzaa kitusiin minkä ehtii? Eikö aikuiset ihmiset ihan itse omista syömisistään päätä? Tuskin se jarrukalsarimies kuitenkaan syyttää vaimoaan että ite vetää bissee sohvalla...

Mun bmi on noin 30.
- En käytä alkoholia
- Käyn kerran viikossa tunnin vesijumpassa ja uin päälle 1-2km
- Käyn juoksilenkillä 2-3 iltana viikossa (noin 7km kerralla)
- Talvella hiihdän helposti 50km per viikko
- Syön todella terveellisesti
- Vuorotyö vähän sekoittaa rytmiä. Yövuoroon tulee usein otettua herkkuja mukaan. Niistä pitäisi luopua.
- Olen ollut tismalleen saman kokoinen, kun tapasin mieheni 6,5-vuotta sitten
- En ole lihonut kiloakaan viimeiseen 8-vuoteen
- Lihoin ysiluokan ja lukion ekan luokan aikana "näihin" mittoihin monista eri syistä.

- Mun mies on hoikka ja urheilullinen. Urheillut koko elämänsä
- Kertoi kiinnittäneensä huomiota mun kauneuteen kun tavattiin
- Mä todella uskon, että mun mies rakastaa ja haluaa mua ja pitää mua kauniina. Voisin luetella tähän sata esimerkkiä, millä perustelen tämän.

Tottakai liikunnallisuus mussa näkyy, vaikka pullukka olenkin. Varmasti olen jämäkämpi ja kiinteämpiä, kuin samoissa mitoissa olevat liikkumattomat. Esim. mahaa mulla ei paljonkaan ole.

Tottakai mä voisin laihtua, jos haluaisin. Kyllä mä tiedänkin, että olisi ihan hyvä laihduttaa. Olen täysin terve ja se varmaan johtuu siitä, että olen vielä niin nuori. Tottakai ylipaino voi iän myötä vaikuttaa negatiivisesti moneen eri asiaan.

Eikä ollut puolustuspuhe, vaan halusin vaan kertoa, ettei kaikki hoikan rajan ylittäneet ole siiderin kittaajia ;)

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Aijaa en mä vaan ajattele niin, että kun joku toinen on jossain läski että se olis mullekin joku syy. Eli sun mielestä on sen jarrukalsarimiehen vika, että sen vaimo kaataa kurkusta alas siideriä ja vetää majoneesileipää ja pizzaa kitusiin minkä ehtii? Eikö aikuiset ihmiset ihan itse omista syömisistään päätä? Tuskin se jarrukalsarimies kuitenkaan syyttää vaimoaan että ite vetää bissee sohvalla...

Jarrukalsarimies :D

Alkuperäinen kirjoittaja Läski ämmä;25100710:
Todellakin! Ap puhuu asiaa, tämä läski ämmä on aloittanut kuntoilun jo pari vuotta sitten, välillä menee tehokkaammin ja välillä laiskemmin, mutta en viitsi valittaa läskeistä, koska itsestä se on kiinni minkä verran sitä läskiä tuossa vyötäröllä hyllyy.
Muodokkaat naiset on kauniita, mutta nimenomaan semmoiset hyljemäiset ei.
Pieni jumppa ja lenkki päivässä piristää :)
Hyvä kuulostaa tosi hyvältä! Ja eikä se kaadu mihinkään satunnaisiin herkutteluihin, elämässähän pitää olla myös nautintoa, mutta jo pelkkä asennemuutos tuo tullessaan OIKEASTI HALUN TEHDÄ asioille jotain ja kyllä se sitten myös näkyy! Tsemppiä!

Mä olen läski ja mun mies on hoikka ja todella sporttinen. Näin oli jo tavatessamme. Kai hän olisi valinnut toisin, jos en miellyttäisi fyysisesti. Sitäpaitsi mä lämpesin hitaamminen ja mies oli se, joka silloin alkuaikoina jaksoi sinnikkäästi mua yrittää :)
Mä syön terveellisesti ja en herkuttele juuri ollenkaan. Olen vaan tosi laiska liikkumaan:(

Repesin
d050.gif

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
No jos on liikkuva niin bmi:stä 30 osa varmaan lihastakin, etkä sä varmasti ole lähelläkään sitä naistyyppiä, jota ap tarkoitti.
Mä ymmärstin, että tässä on kyse LIHAVISTA ja HÖLLYVISTÄ naista, ei mistään pikkusen pulleista.

Tarkoittaako keskustelun avaaminen aiheesta ettei osaa elää elämäänsä? Mistä asioista olisi mielestäsi suotavaa keskustella täällä ja millaisten avausten tekijät mielestäsi osaavat elää elämäänsä? Onko esimerkiksi ihminen, joka kyselee sopivan välikausihaalarin merkkiä tällainen?

Ihmisen kropan ja elämäntapoje arviointi on mielestäni aika paljon henkilökohtaisempaa kuin joku välikausihaalarimerkki? Vai kuinka?

Sä vaan vedät kehiin streotypioita -oletuksia siitä miksi joku on lihava. Taustalla voi olla monen monituista syytä - tai sitten vaan se että jotakuta ei vaan se häiritse.

Sä puhut kuin joku tietäjä kaikkien miesten puolesta. Miten sä voit muka tietää? Joojoo, kiidät siellä kaupungissa missä näet miehiä joille ulko-olemus on kaikki kaikessa. Vaan tiesitkö että muunlaisiakin on olemassa? On miehiä joilla on realiteetit kohdalla. Ymmärtävät oman vailinaisuutensa ja hyväksyvät sen myös puolisoltaa. Et arvaakaan kuinka kivaa on seksin harrastaminen kun saat olla se mikä olet? Niin on myös miehelle. Mutta jos haluat että sinut hyväksytään sellaisena kuin olet, sinun on myös hyväksyttävä toinen, virheineen.

Lihava on aina erikseen (tyyliin siis 168cm ja 115kg ja siitä ylöspäin). Kyllähän näillekkin ihailijansa löytyy!
Kuitenkin sellaisille perustukeville/ pikkasen läskeille on paljonkin ihailijoita. Jos osaa pukeutua oikein ja on muuten nätti ja vetävä olemus, niin ottaija riittää!

T: 168cm/54kg

Alkuperäinen kirjoittaja näij;25100745:
Mun bmi on noin 30.

- Syön todella terveellisesti
- Yövuoroon tulee usein otettua herkkuja mukaan. Niistä pitäisi luopua.
- Mä todella uskon, että mun mies rakastaa ja haluaa mua ja pitää mua kauniina. Voisin luetella tähän sata esimerkkiä, millä perustelen tämän.

Tottakai liikunnallisuus mussa näkyy, vaikka pullukka olenkin. Varmasti olen jämäkämpi ja kiinteämpiä, kuin samoissa mitoissa olevat liikkumattomat. Esim. mahaa mulla ei paljonkaan ole.

Tottakai mä voisin laihtua, jos haluaisin. Kyllä mä tiedänkin, että olisi ihan hyvä laihduttaa. Olen täysin terve ja se varmaan johtuu siitä, että olen vielä niin nuori. Tottakai ylipaino voi iän myötä vaikuttaa negatiivisesti moneen eri asiaan.

Eikä ollut puolustuspuhe, vaan halusin vaan kertoa, ettei kaikki hoikan rajan ylittäneet ole siiderin kittaajia ;)

Eikun tässähän on sulla hyvää pohdinTaa ja yötyöhÄn oikeesti vaikuttaa esim. aineenvaihduntaan mutta tossa jo laitoitkin että tulee vedettyä herkkuja eli se tavallaan kumoaa ton että syöt terveellisesti, eikö?

Lihava on aina erikseen (tyyliin siis 168cm ja 115kg ja siitä ylöspäin). Kyllähän näillekkin ihailijansa löytyy!
Kuitenkin sellaisille perustukeville/ pikkasen läskeille on paljonkin ihailijoita. Jos osaa pukeutua oikein ja on muuten nätti ja vetävä olemus, niin ottaija riittää!

T: 168cm/54kg

Näin se menee. Ei kaikki miehet tykkää luikuistakaan - ja ennen kaikkea mitä olen miesten kanssa jutellut (miesvaltaisella alalla töissä) niin salaatin näykkijät on se "äryttävin" naistyyppi. EI miehet jaksa sitä jos nainen kokoajan itkee kilojen perään, tuijottaa vaakaa tai syö kuin joku linnun poikanen. Ompa joku joskus maininnut niinkin että mieluummin pulska kuin ruokarajoittunut kranttu... Ei se ihan tuulesta ole temmattu että tie miehen sydämmeen käy vatsan kautta. Sitten kun otat rinnalle terveysintoilijan joka laittaa sut itu-dietille niin tuskin se ulkomuoto mitään pelasta.

Mä olen läski ja mun mies on hoikka ja todella sporttinen. Näin oli jo tavatessamme. Kai hän olisi valinnut toisin, jos en miellyttäisi fyysisesti. Sitäpaitsi mä lämpesin hitaamminen ja mies oli se, joka silloin alkuaikoina jaksoi sinnikkäästi mua yrittää :)
Mä syön terveellisesti ja en herkuttele juuri ollenkaan. Olen vaan tosi laiska liikkumaan:(

Hyvä selitys taas..
Minäkin syön terveellisesti, herkuttelenkin silloin tällöin, kerran pari viikossa. Enkä liiku juuri ollenkaan.
Olen tosi laiska käppäilemään samoja katuja päivästä toiseen rattaita työntäen ja salille en mene (nykyinen mies ei ole lapseni isä, enkä halua toisen lasta hänen hoitoonsa jatkuvasti laitaa). Joten en liiku ollenkaan ylimääräistä. Tietysti siivoan pari kertaa viikossa ja siivoan aina mahdollisimman reippaasti. Pikku kauppareissut hoidan kävellen ja asioilla käyn kävellen kun keskustan reunassa asun.

Totta joka sana, mutta mun mies on lihavampi kuin minä...joten se on turha siinä tilassa haaveilla jotain timmiä mimmiä. Läski mamma se miehen tiellä pitää...hah

[QUOTE="Jutta";25100845]Hyvä selitys taas..
Minäkin syön terveellisesti, herkuttelenkin silloin tällöin, kerran pari viikossa. Enkä liiku juuri ollenkaan.
Olen tosi laiska käppäilemään samoja katuja päivästä toiseen rattaita työntäen ja salille en mene (nykyinen mies ei ole lapseni isä, enkä halua toisen lasta hänen hoitoonsa jatkuvasti laitaa). Joten en liiku ollenkaan ylimääräistä. Tietysti siivoan pari kertaa viikossa ja siivoan aina mahdollisimman reippaasti. Pikku kauppareissut hoidan kävellen ja asioilla käyn kävellen kun keskustan reunassa asun.[/QUOTE]

Olen 163cm 51kg. Laihdutin vasta pari kg eikä se ollut ollenkaan vaikeaa, söin vähemmän kaloreita kuin mitä kulutuin ja siinä se. Yllättävän helppoa.

Kylläpäs se neiti/rouva AP osaa olla sitten mukava ihminen :) Miksi ihmisiä pitää lokeroida kilojen ja läskien mukaan...eikö jokaisella ole oikeus olla sellainen kuin on. En mä vaan ymmärrä miten jota kuta häiritsee toisen nahkan alla kulkeva vararavinto niin vietävästi. Ja mitä miehiin tulee niin heillä on ihan valinnanvapaus valita mieleinen puliso, ei tarvitse ottaa lihavaa puolisoa jos ei halua..voi valita jonkun hoikan neitokaisen kainaloonsa. Ja erotakkin voi jos alkaa vaimo ällöttää

[QUOTE="mie";25100840]Näin se menee. Ei kaikki miehet tykkää luikuistakaan - ja ennen kaikkea mitä olen miesten kanssa jutellut (miesvaltaisella alalla töissä) niin salaatin näykkijät on se "äryttävin" naistyyppi. EI miehet jaksa sitä jos nainen kokoajan itkee kilojen perään, tuijottaa vaakaa tai syö kuin joku linnun poikanen. Ompa joku joskus maininnut niinkin että mieluummin pulska kuin ruokarajoittunut kranttu... Ei se ihan tuulesta ole temmattu että tie miehen sydämmeen käy vatsan kautta. Sitten kun otat rinnalle terveysintoilijan joka laittaa sut itu-dietille niin tuskin se ulkomuoto mitään pelasta.[/QUOTE]

Tämä menee taas tähän. Hoikka/laiha on aina se joka ottaa 3salaatin lehteä, on superkranttu, syö aina vaan puolikasta greippiä jne. Mitä jos se hoikka ottaa ihan reilun lautasellisen sapuskaa ja syö hyvillä mielin sen tyhjäksi? Joka ruokailulla näin? Ei itke kilojen perään eikä tuijota vaakaa kun sapuskointi on hyvin lapasessa? Ei syö kuin linnunpoikanen vaan kuin terve ihminen? Sellaisiakin on ja uskon että suurin osa hoikista on juuri tuollaisia. Ne jotka kituuttavat ja itkevät kiloja ovat varmaan jotenkin korvien välistä kipeitä.

• Tykkää
Reactions: Anatolia
Ihmisen kropan ja elämäntapoje arviointi on mielestäni aika paljon henkilökohtaisempaa kuin joku välikausihaalarimerkki? Vai kuinka?

Sä vaan vedät kehiin streotypioita -oletuksia siitä miksi joku on lihava. Taustalla voi olla monen monituista syytä - tai sitten vaan se että jotakuta ei vaan se häiritse.

Sä puhut kuin joku tietäjä kaikkien miesten puolesta. Miten sä voit muka tietää? Joojoo, kiidät siellä kaupungissa missä näet miehiä joille ulko-olemus on kaikki kaikessa. Vaan tiesitkö että muunlaisiakin on olemassa? On miehiä joilla on realiteetit kohdalla. Ymmärtävät oman vailinaisuutensa ja hyväksyvät sen myös puolisoltaa. Et arvaakaan kuinka kivaa on seksin harrastaminen kun saat olla se mikä olet? Niin on myös miehelle. Mutta jos haluat että sinut hyväksytään sellaisena kuin olet, sinun on myös hyväksyttävä toinen, virheineen.
Ööö sulla tais kalikka kalahtaa oikein kivasti nilkoille, mä en tässä nyt puhunut ensinnäkään mitenkään kaikkien suulla, stereotypiat, no voit sanoa siksikin mutta yllä toi elämäntapalihavuus on Suomessakin ihan tutkittua tietoa voit googletella jos et mua usko. Kaikkiin asioihin on aina poikKeuksia ja syitä jotka ovat osaltaan vaikuttamassa kulloinkin vallitsevaan tilanteeseen, kenelleköhän tuo kertomasi tieto tuli nyt uutisena?
Ja mikä ihmeen syy sulla on arvostella mun älykkyyttä?

Koetko, että sulla on läskiä mitä pitäis saada pois?

Yhteistyössä