Laskut maksamatta...... :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(((
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(((

Vieras
Alkaa pikkuhiljaa ketutaa tää tilanne! Äitiysloma suorastaan pilalla kun saa jatkuvasti stressata tätä asiaa.

Mulla siis ihan ok äitiysraha,käteen jää 1300 e + lapsilisät 350 e / kk. Mies töissä normaalisti.

Vauva nyt 2 kk ikäinen ja tämän koko äitiysloman ajan olen stressannut miehen rahankäyttöä.

Alkuperäinen tilanne oli se,että mies halusi ostaa erään auton.Ei kallis, erittäin halpa rikkinäinen vekotin. Saatiin siihen rahat säästettyä, HALUSIN HIUKAN MASENTUNUTTA JA ELÄMÄÄNSÄ KYLLÄSTYNYTTÄ MIESTÄ TUKEA! Nimenomaan toivoin että innostuu autonlaitosta,ja sohvalla makaaminen jäisi vähemmälle!!!!!!

No kyllä mies sai virtaa ja olin ihan tyyytyväinen,mies innoissaan. Mutta eipä tullut kertoneeksi,että tällaisilla summilla pitää ostaa varaosia :O
Nyt mulla menee puolet äitiysrahasta VARAOSA-AUTOON! :( laskut siis taas maksamatta.

Vituttaa. Miehelle en viitsi raivota,sanoin kyllä että nyt joudutaan taas aika tiukoille.Mies oikeasti ollut vähän maassa pidemmän aikaa,terveys pettänyt ym.

Nämä aiemmat pari kk olen myynyt omia vaatteitani ym että ollaan saatu autonoston jättämää vajetta korjattua.
Nyt en jaksa enää :(

Tämä varaosaauto nyt osittain maksettu eli haettavahan se on.En jaksaisi stressata enää vaan nauttia tästä äitiyslomasta! olen laittanut miehen toiveet etusijalle tähän asti.

Tämä on kyllä viimeinen kerta kun tuohon mitään ostetaan (tällaista kalliimpaa siis)..

Mutta siis turhaanhan sä valitat, kun olet itse suostunut kaikkeen ja laittanut miehesi tarpeet omiesi edelle? Toiseksi, eikö sulla oikeasti käynyt mielessä, että vanhaa räyskää autoa ostaessa jotuu varmaan myös panostamaan varaosiin???

Maksa ensin laskut ja ruuat, sitten vasta muut, kuten miehen varaosat.

Niin, jos ostaa vanhan räsän auton niin yleensä sen korjaamiseen tai itseasiassa niihin varaosiin uppoaa enemmän rahaa kuin mitä auto on alunperin maksanut. Ei ikinä pitäisi ostaa mitään niin ettei sitten pärjää laskujen kanssa. Oikeasti, aikooko hän ostaa toisen auton varaosiksi? Ehkä kannattaisi nyt jutella vaan sen miehen kanssa, itse olette sopineet tästä joten turha nyt on manata että en enää ikinä anna miehen ostaa mitään

Yhteistyössä