Lassie G-tech -haalari

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja millipilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kun meillä on pojalle sellanen kaksosanen puku missä on vähän niinkuin "kurahousukangasta" osin, mutta ei ihan kuitenkaan ja viime talvenakin se meni tosi paljon kun talvi oli mitä oli... se mahtuu vielä, mutta aattelin sitten ihan haalaria toiseks. Toi olis sopivan hintainenkin nyt

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minkävärinen siellä on myynnissä. En haluaisi ostaa 3-vuotiaalle mustaa, jota on jokapaikassa tarjolla...

Pojalle tummanharmaa, hihat vaaleanharmaat. Tytölle punamusta

Se harmaa on Reiman haalari. G-tech-haalarissa pojan väri oli musta/vihreä.

mulla on ens talveksi pojalle jo ostettuna viime talven G-tec haalarit. Ainakin tuo viime vuoden väri on ihana limen vihreää ja sinistä. Siinä haalarissahan on myös vuoden puhkikulumattomuustakuu - jos et huomannut =)
Mitä työni puolesta olen erilaisiin haalareihin tutustunut, niin nuo ovat yhdet parhaimmista haalareista leikki-ikäiselle lapselle

Alkuperäinen kirjoittaja Scala:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minkävärinen siellä on myynnissä. En haluaisi ostaa 3-vuotiaalle mustaa, jota on jokapaikassa tarjolla...

Pojalle tummanharmaa, hihat vaaleanharmaat. Tytölle punamusta

Se harmaa on Reiman haalari. G-tech-haalarissa pojan väri oli musta/vihreä.

Ai ne oli niin päin :D no värillä nyt ei oo mulle niin väliä.

Alkuperäinen kirjoittaja Anukaisu:
mulla on ens talveksi pojalle jo ostettuna viime talven G-tec haalarit. Ainakin tuo viime vuoden väri on ihana limen vihreää ja sinistä. Siinä haalarissahan on myös vuoden puhkikulumattomuustakuu - jos et huomannut =)
Mitä työni puolesta olen erilaisiin haalareihin tutustunut, niin nuo ovat yhdet parhaimmista haalareista leikki-ikäiselle lapselle

Joo, huomasinkin sen takuun! Täytynee sellainen käydä pojalle ostamassa :)

Yhteistyössä