Lassie Suprafilleistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olenpas huomannut, että kyseiset haalarit ovat todella suosittuja (täällä useasti niistä kysellään ja huutonetissä ihan hirveissä hinnoissa). Itse en ole ikinä jotain reimateciä jne ymmärtänyt, koska ei samalla tavalla saa pyyhkimällä puhtaaksi kuin suprafillejä. Se mitä siis en käsitä on, että miksei kukaan muu valmistaja ole ryhtynyt tekemään vastaavia kurahousukankaisia haalareita? Elloksella on sellainen, joka on kokonaisuudessaan kuminen, mutta se ei taas hengitä yhtään eli ei hyvä...

Tuskin tähän kauheeta keskustelua tähän aikaan tulee. Rupesin vaan miettimään tällaista :D

ne on ihan huippuhyviä, ainakin täällä etelässä. Jotkut ei vaan tykkää niistä, vaikka taaperoikäisellä sellainen on ihan ehdoton. Ainakin meillä oli!

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
ne on ihan huippuhyviä, ainakin täällä etelässä. Jotkut ei vaan tykkää niistä, vaikka taaperoikäisellä sellainen on ihan ehdoton. Ainakin meillä oli!

Olen samaa mieltä! Esikoiselle ostin viimeisiksi haalareiksi (eskari-ikäisenä) ja nyt kuopukselle olen sitten ostanut vain niitä. Olen aivan myyty :) Huonosti vain tuntuu löytyvän mistään. Tutuilta olen sitten käytettynä ostellut, kun myynnissä niitä on jotenkin vähänlaisesti :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Olen samaa mieltä! Esikoiselle ostin viimeisiksi haalareiksi (eskari-ikäisenä) ja nyt kuopukselle olen sitten ostanut vain niitä. Olen aivan myyty :) Huonosti vain tuntuu löytyvän mistään. Tutuilta olen sitten käytettynä ostellut, kun myynnissä niitä on jotenkin vähänlaisesti :(

joo niin on ja varsinkin tyttöjen väreissä tosi huonosti. Laitoin juuri yhden kirpputorille myyntiin 10 eurolla ja ei ollut ainakaan vielä mennyt. Kai ne on sitten joidenkin mielestä mauttomia, vaikka minusta hirveän hyviä. Minulla kokemusta lähes kaikista haalari merkeistä ja Lassie on paras, koska siitä mallistosta löytyy jokaiselle jotain. Reimateciin olen hirveän pettynyt, samoin Jonathaniin.

Meillä kans. Viime talvena ei paljon muuta tarvittu, kuin suprafill ja villahaalari alle. Tänä talvena ollu sitten kuivempaa.
Päiväkodissakin tuo haalari on tosi kätevä, kun ei tarvi sitten kurahousuja kiskoa päälle ja pelätä haalareiden likastumista (vaikka oon sanonu että kuraa ei pelätä ).

joo niin on ja varsinkin tyttöjen väreissä tosi huonosti. Laitoin juuri yhden kirpputorille myyntiin 10 eurolla ja ei ollut ainakaan vielä mennyt. Kai ne on sitten joidenkin mielestä mauttomia, vaikka minusta hirveän hyviä. Minulla kokemusta lähes kaikista haalari merkeistä ja Lassie on paras, koska siitä mallistosta löytyy jokaiselle jotain. Reimateciin olen hirveän pettynyt, samoin Jonathaniin.

Ai mä just olin kattelemassa niin löysin vaan tyttöjen väreissä :D Kai se on sit niin, että jos hakee jotain niin just väärää löytää :D

Kirpputoreilla en oo nähnyt noita tosiaan ollenkaan :( Nyt huomasin tänään naapurin lapsilla suprafillit ja heti soitin naapurille, että ostan ne pois, kuhan pieneksi jäävät :D:D:D

Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:

Meillä kans. Viime talvena ei paljon muuta tarvittu, kuin suprafill ja villahaalari alle. Tänä talvena ollu sitten kuivempaa.
Päiväkodissakin tuo haalari on tosi kätevä, kun ei tarvi sitten kurahousuja kiskoa päälle ja pelätä haalareiden likastumista (vaikka oon sanonu että kuraa ei pelätä ).

Näinpä juuri! Mä en vaan käsitä sitä, miksi muut haalarivalmistajat ei oo hokassu samaa :)

Yhteistyössä