T
Tuohtunut
Vieras
Minulla on niin paha mieli tuon tytön puolesta
. Koulu vaihtui muuton myötä ja nyt täällä uudessa koulussa hän on joutunut muutaman vanhemman tytön silmätikuksi. Tyttö on ihan kamalan masentunut tilanteesta, on meille vanhemmille vihainen muutosta ja on hiljainen ja sulkeutunut kotona, kertoo kyllä mitä koululla tapahtuu. Ollaan yritetty jutella vuorotellen, että hänessä ei ole mitään vikaa. Olemme jutelleet opettajille asiasta ja opettajat tuntuvat olevan kovin välinpitämättömiä, asioille ei tehdä juuri mitään.
Olivat kumminkin pitäneet puhuttelun kiusaajille, mutta se ei ollut paljoa auttanut. Nyt tyttöä kiusataan ja haukutaan vasikaksi, mamman tytöksi jne. Aikaisemmin on lehmäksi haukuttu, jopa tönitty käytävällä! Ohi kun kävelee niin kyynerpäällä tönäistään! Kuiskitaan ja nauretaan. Ties miksi ja tuo ei uskalla vaan kertoa!
Tyttö on ihan samanlainen nuori kuin muutkin ja vielä sievä sellainen.
Millä ihmeellä ne kiusaajat saa kuriin!? Onko minun otettava kiusaajat henk.kohtaiseen puhutteluun, otettava yhteyttä heidän vanhempiinsa? Tekisi mieli vedellä pitkin korvia, kiljua vanhemmille mitä heidän kullan murut oikein puuhaavat! Mitä järkeä tuollaisessa oikein on! Millaisia lie ovat vanhempana kun nyt jo on tuollaiset asiat hallussa!!
Olivat kumminkin pitäneet puhuttelun kiusaajille, mutta se ei ollut paljoa auttanut. Nyt tyttöä kiusataan ja haukutaan vasikaksi, mamman tytöksi jne. Aikaisemmin on lehmäksi haukuttu, jopa tönitty käytävällä! Ohi kun kävelee niin kyynerpäällä tönäistään! Kuiskitaan ja nauretaan. Ties miksi ja tuo ei uskalla vaan kertoa!
Tyttö on ihan samanlainen nuori kuin muutkin ja vielä sievä sellainen.
Millä ihmeellä ne kiusaajat saa kuriin!? Onko minun otettava kiusaajat henk.kohtaiseen puhutteluun, otettava yhteyttä heidän vanhempiinsa? Tekisi mieli vedellä pitkin korvia, kiljua vanhemmille mitä heidän kullan murut oikein puuhaavat! Mitä järkeä tuollaisessa oikein on! Millaisia lie ovat vanhempana kun nyt jo on tuollaiset asiat hallussa!!