Lueskelin ketjua, ja mulle tuli ihan sellanen olo että ap ei vieläkään ole irtaantunut lapsiensa isästä, ei ole pakko noin henkisesti sairaan ihmisen pillin mukaan mennä, monikin on sanonut että laita ne lapset tajuamaan ettei tän isän kanssa voi normaalisti kommunikoida, ei isälle tosiaan tarvitse kertoa kaikkea. Tiedän omasta kokemuksesta että ei ole helppoa sanoa lapsille että isä on vähän" hullu "mutta joskus on pakko , mun lapset usko tän ei kaikki yks roikku siinä omaksi harmikseen , mahtaako vieläkään tajuta millanen isä oikeesti on. Minä vaan jotenkin oon onnistunu rimpuilemaan näitten asioiden kanssa ja lapset saanu täys ikäseksi , ilman suurempia vammoja.On vaan pakko ollu myöntää että olen ihan tehny pahan virhearvioinnin joskus, ja nyt sitten on elettävä tän asian kanssa, mutta mahdollisimman vähäisen kanssakäymisen muodossa, mimua ei enää manipuloida. Ehkä nämä lapset jotka osaavat ottaa isän jutut sillai suodattamalla, ovat myöskin oivaltaneet tämän että manipulointiahan tää on ollut.En tie onko tästä apua ap:lle mutta yritän kertoa että älä hemmetissä lapsistas luovu , sehän olis suuri "voitto " sun sairaan ex miehes päässä, ja kyllä se jotain kuitenkin vielä keksisi.Älä anna sen hallita elämääsi.