Lasten kuullen ei voi puhua puhelimessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hahaha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hahaha

Vieras
Tänään aamupäivällä juttelin puhelimessa ystäväni kanssa minun ja mieheni eilisestä pienestä riidasta, kun hän tekee jotain , hän sotkee ja levittää tavarat piitkin pooikin eikä laita paikoilleen, tähän kohti sanoin sitten että miten mieheni voi olla niin sika?MUTTA , sitten kun isi tuli töistä kotiin ja otti rennon asennon sohvalta niin meidän pikku prinsessa kiipesi isin syliin ja kysyi isi,miks sä oot niin sika,kerro mulle niin mä kerron äitille kun se miettii sitä?! MÄ OON IHAN NAURUNPIDÄTYKSISSÄ MAKUUHUONEEN OVELLA. iskä katsoo tytärtään ja kysyy mistä sä tommosta keksit? äiti puhu puhelimessa ja kysy sieltäki miks oot sika? *NAUROIN ITSENI KUOLIAAKSI*
mieheni tulee luokseni ja kysyy että olenko minä sika? nauran vain ja sanon että olet.
Emilia 5 vee

Meillä ukko otti yks kerta muutaman oluen, ja kun mun isä poikkes meille, ni sai siltä kyydin sit kaupunkiin jatkoille. Ei tilanteessa mitään ihmeempiä, mutt jälkeenpäin neitonen 3v selitti mummulle, ett "isi lähti pappan kyytis ku kuppa Töölöstä"... :-)

Heikosti piti mummun pokka...

:laugh: Nää on huippuja :laugh:

Minä kans kerran juttelin ystävän kanssa puhelimessa ja kyselin ohjeita leivonnaisiin, jotka on munattomia (kanamuna-allerginen oli tulossa miehen juhliin) ja kerroin tottakai myös, että miehen juhliin leivon...

Kun mies sitten kotiutu, lapsi ryntäs suuna päänä juoruamaan että äiti kerto iskän olevan munaton :snotty: