J
"Juupa juu"
Vieras
En ymmärrä tähän ketjuun vastanneiden ajatusmaailmaa ollenkaan. Kärsin itse vuosia lapsettomuudesta ennen kuin sain ainokaiseni enkä koskaan kokenut ahdistusta kun ystäväni/sukulaiseni lähettivät joulukortteja joissa oli heidän lastensa kuva. Nyt kun itsellänikin on lapsi, ystäväni ovat olleet iloisia ja onnellisia puolestani, vaikka heidän joukossaan on esim. keskenmenon kokeneita. He ymmärtävät oikein hyvin että haluan vuorostani lähettää lapsiaiheisia joulukortteja. Onneksi minulla on avarasydämisiä ystäviä, jotka eivät ajattele, että jos jollain on jotain sellaista mitä heillä ei ole, se on jotenkin heiltä pois.
Itse olen välttänyt Ifoloria teettäessäni kuvia, koska en ole ollut tyytyväinen heidän korttiensa laatuun. Olen suosinut muita korttipalveluja. Ja koristellut kortteja pienillä jouluaiheisilla koristeilla, joita saa ostettua askartelukaupoista ja kiinnitettyä tarralla. Olen suosinut aika pelkistettyä tyyliä sekä kuvissa että koristeissa. Yritän ottaa lapsesta jouluaiheisen valokuvan ilman "pönötystä" - mutta lapsethan yleensä ovat aika luontevia valokuvissa joka tapauksessa. Jotkut suosivat kuvia, joissa leivotaan piparkakkuja tms. Kukin tyylillään.
Itse olen välttänyt Ifoloria teettäessäni kuvia, koska en ole ollut tyytyväinen heidän korttiensa laatuun. Olen suosinut muita korttipalveluja. Ja koristellut kortteja pienillä jouluaiheisilla koristeilla, joita saa ostettua askartelukaupoista ja kiinnitettyä tarralla. Olen suosinut aika pelkistettyä tyyliä sekä kuvissa että koristeissa. Yritän ottaa lapsesta jouluaiheisen valokuvan ilman "pönötystä" - mutta lapsethan yleensä ovat aika luontevia valokuvissa joka tapauksessa. Jotkut suosivat kuvia, joissa leivotaan piparkakkuja tms. Kukin tyylillään.