Lasten lukumäärästä gallup:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
-montako sinulla on?
-montako vielä haluaisit?
-kuinka todennäköisenä pidät, että tulet saamaan haluamasi määrän lapsia (jos ei ajatella nyt sitä sattumaa, vaan ihan esim. miehen mielipidettä jne.)?
-jos et halua/saa enempää niin miksi?

Ihan mielenkiinnosta voisi lisätä iän vielä perään.

Itselläni nyt 3 lasta, haluaisin vielä kaksi lisää, mutta muutenkin jo kummastellaan.. ikää 24.

montako sinulla on? 4
-montako vielä haluaisit? 0
-kuinka todennäköisenä pidät, että tulet saamaan haluamasi määrän lapsia (jos ei ajatella nyt sitä sattumaa, vaan ihan esim. miehen mielipidettä jne.)? 0
-jos et halua/saa enempää niin miksi? sterilisaatio tehty

ikää 28v

2 on, enempää en halua missään tapauksessa, eli lapsiluku on täynnä. Ikää on 28v, lapset 5v ja 7v. Kuvittelin, että kuopuksen perään tekisin vielä 2-6 lasta, mutta kunhan tuo kuopus ehti noin puoltoistavuotiaaksi, hautasin haaveet.

Onkin nautinnollista tehdä jotain muuta kuin puljata vauvojen kanssa. Ei tullut ikuista suuren lauman kotiäitiä, vaan jotain aivan muuta! Ei se kotielämä mulle sopinut. Tulin araksi, ujoksi, ei ollut ystäviä, lihoin...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
-montako sinulla on?
-kuinka todennäköisenä pidät, että tulet saamaan haluamasi määrän lapsia (jos ei ajatella nyt sitä sattumaa, vaan ihan esim. miehen mielipidettä jne.)?

Itselläni nyt 3 lasta, haluaisin vielä kaksi lisää, mutta muutenkin jo kummastellaan.. ikää 24.

Kolme lasta löytyy, yhtään en enää halua lisää, tämä riittää. Ja syy siihen on, että en jaksaisi enää yhtään raskautta, synnytystä ja näissäkin on ihan haastetta tarpeeksi kasvattaa.

-montako sinulla on? 2
-montako vielä haluaisit? 4
-jos et halua/saa enempää niin miksi? terveys ei kestä

Ihan mielenkiinnosta voisi lisätä iän vielä perään. 35v

Lapsia on kaksi, ja on hyvin vahva tunne että lapsiluku on täynnä. Sellainen sisäinen valmiuden tunne. :laugh: Ja tämä tunne on sekä minulla että miehelläni. Ikää minulla on 22, joten aikaa olisi vielä lapsia tehdä mutta.... on sitä maailmassa muutakin. :D

montako sinulla on? 1
-montako vielä haluaisit? 1-3
-kuinka todennäköisenä pidät, että tulet saamaan haluamasi määrän lapsia (jos ei ajatella nyt sitä sattumaa, vaan ihan esim. miehen mielipidettä jne.)? Mies ei vastustele kyllä lapsi hankkeissa, olemme ajatellee että haluamme 3 lasta ainakin :)

ikää 20v

Kaksi lasta, eri isät.

Haluaisin vielä ainakin kolmannen, mutta mies ei ole samaa mieltä, ainakaan vielä.

Mietin vaan, että jääköhän se nyt tähän, koskapa ehkä se sit on jo vähän tökeröä, että tekisin kolmannen miehen kanssa vielä lapsia :D

Ikää minulla on 26 vuotta.

]-montako sinulla on? 2
-montako vielä haluaisit? 0
-kuinka todennäköisenä pidät, että tulet saamaan haluamasi määrän lapsia (jos ei ajatella nyt sitä sattumaa, vaan ihan esim. miehen mielipidettä jne.)?on jo
-jos et halua/saa enempää niin miksi? Kaksi olen halunnut ja saanut. Jos miehen työ joskus muuttuu niin että olisi enempi kotona, voisin kolmannenkin "tehdä"

-montako sinulla on? 2 poikaa
-montako vielä haluaisit? ainakin se tyttö olis kiva saada. ei vaan, kyllä se kolmaskin käy ihan sama kumpaa sukupuolta
-kuinka todennäköisenä pidät, että tulet saamaan haluamasi määrän lapsia (jos ei ajatella nyt sitä sattumaa, vaan ihan esim. miehen mielipidettä jne.)? aika todennäköisenä, juteltiin siitä, mutta ei kieltänytkään
-jos et halua/saa enempää niin miksi? -

Niin ja ikää itsellä on 26v.

-montako sinulla on? 1
-montako vielä haluaisit? max yhden, eikä sekään ole vielä päätetty ;)
-kuinka todennäköisenä pidät, että tulet saamaan haluamasi määrän lapsia (jos ei ajatella nyt sitä sattumaa, vaan ihan esim. miehen mielipidettä jne.)? Hyvin todennäköisesti päädymme meille sopivaan ratkaisuun
-jos et halua/saa enempää niin miksi? voi olla että meille riittää ihan hyvin tämä yksi, hänelle voimme sitten antaa enemmän, niin henkisesti kuin materiaalinkin puolesta

Ihan mielenkiinnosta voisi lisätä iän vielä perään. Ikää mulla 31

2 lasta on ja kolmas syntyy marraskuussa.
En halua tämän jälkeen enää yhtään lasta, en jaksa ja haluan jo siitä ihan pikkuvauva vaiheesta eroonkin. Ja meille ei tätä kolmattakaan olisi tulossa jos aikaisemmin olis jo saatu tyttö.. nyt onneksi tyttö tulossa niin ei tartte tehdä sitten enempää.
Ikää on 30v.

Meillä 2 lasta, poika ja tyttö.
En halua lisää lapsia koska....en tiedä...tällä hetkellä musta tuntuu et lapset on nyt tehty. Mies haluaa kyllä lisää ja olen luvannut et voidaan keskustella asiasta uudestaan 10v. päästä mutta tällä hetkellä en halua lisää lapsia (eikä ihan lähitulevaisuudessakaan).

Ja ikää mulla on 22v. Mies on 30v.

2 on
En välttämättä halu enää yhtään, näillä rahoilla ja tällä jaksamisella...
Mulla kyllä krooninen vauvakuume että saa nähdä mikä lopullinen lukumäärä on.
Tossa jo tulikin että jaksaminen, aika ja raha ne rajoittavat tekijät.

30v.

montako sinulla on? 3 lasta
-montako vielä haluaisit? vaikea sanoa mutta ainakin vielä toiset kolme..
Erittäin todennäköistä että niitä tulee enmmänkin koska otamme kaikki vastaan. =)

Ja ikää on 23.

-montako sinulla on?

-2 lasta
-1 vielä haluaisin
- 3 lapsen saamme vielä jos luoja sen suo ja toivon mukaan vielä piankin :p

-montako sinulla on?

.

6 on
en halua enää
mies haluaa yhden vielä, mutta saa nyt nähdä kumman tahto toteutuu
näitä on jo tarpeeksi, enkä jaksa yövalvomista

Yhteistyössä