H
humppeliromppeli
Vieras
Pojalle, kohta 4 v, meinattiin tuommosta lasten läppäriä joululahjaksi. Kaupasta löytyy muumia, rölliä, nalle puhia ym. Kertokaa kokemuksianne kyseisistä laitteista.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Min:Ei oo omakohtaisia kokemuksia, mutta eikö toi nyt mee jo vähän överiksi?mihin katosi puiset junaradat ja palikat? missä on yksinkertaset ja hauskat dublot ja pikkuautot?
Lapsille jo syydetään kaikkea mikä toimii pattereilla ja akuilla ja kaikella ettei itse tarvitse käyttää mielikuvitusta.
Alkuperäinen kirjoittaja Min:Ei oo omakohtaisia kokemuksia, mutta eikö toi nyt mee jo vähän överiksi?mihin katosi puiset junaradat ja palikat? missä on yksinkertaset ja hauskat dublot ja pikkuautot?
Lapsille jo syydetään kaikkea mikä toimii pattereilla ja akuilla ja kaikella ettei itse tarvitse käyttää mielikuvitusta.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ei kannata ainakaan muumikonetta ostaa. Ei toimi enää toinen puoli näppäimistä, vaikka patteritkin vaihdoin.
Paskoja leluja tommoset.,
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ei kannata ainakaan muumikonetta ostaa. Ei toimi enää toinen puoli näppäimistä, vaikka patteritkin vaihdoin.
2 vuoden takuu on siinä. :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ei kannata ainakaan muumikonetta ostaa. Ei toimi enää toinen puoli näppäimistä, vaikka patteritkin vaihdoin.
Ahaa, no ei mulla mitään kuitteja enää tallessa ole ja lahjaksi sai..
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ei kannata ainakaan muumikonetta ostaa. Ei toimi enää toinen puoli näppäimistä, vaikka patteritkin vaihdoin.
Ahaa, no ei mulla mitään kuitteja enää tallessa ole ja lahjaksi sai..
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja Min:Ei oo omakohtaisia kokemuksia, mutta eikö toi nyt mee jo vähän överiksi?mihin katosi puiset junaradat ja palikat? missä on yksinkertaset ja hauskat dublot ja pikkuautot?
Samaa mieltä. Kyllä ne kerkiää vielä läppäreitten kanssa puuhaileen, keksikää jotain kehittävämpää niille |O