lasten suusta osa jotai...

Emme-Liina 37

Aktiivinen jäsen
28.12.2007
1 614
0
36
Tttöni oli tuossa ulkona ja ku menin hakee hänet sisään ennen ku lädin salille tuumas mulle: "arvaa oisko kiva olla lapsi jos aina vaan joutuu kattoo aikuisten ohjelmia, eikä koskaan saa kattoo lasten ohjelmia?!?!?!"

:laugh: mä olin eilen tyttöni kanssa puistossa ja siellä oli noin kolme vuotias poika äitinsä ja 8kk ikäisen siskonsa kanssa... ihailin siinä suloista vauvaa ja ylpeä isoveli kertoi että olivat saaneet siskon tivolista :laugh:

Meiän kohta 4vee tyttö tykkää ihan hirveesti meiän 40-vuotiaasta mukavasta naapurin miehestä. LÖysi lehdestä samannäköisiä miehen kuvia, leikkas ne talteen ja otti sänkyynsä viereen. Tänään sitten näki naapuria pitkästä aikaa ja oli ihan innoissaan. Sitten mulle sanoi että "äiti, minä en ole vielä nähnyt sen tissejä" :o Mistä ihmeestä se nyt tuollasen keksi. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:
:laugh: mä olin eilen tyttöni kanssa puistossa ja siellä oli noin kolme vuotias poika äitinsä ja 8kk ikäisen siskonsa kanssa... ihailin siinä suloista vauvaa ja ylpeä isoveli kertoi että olivat saaneet siskon tivolista :laugh:

Meillä noilla oli vähän todenmukaisemmat tulkinnat, mutta yhtä hauskat kyllä.
Tyttö oli aikansa kärttäny pikkusiskoa, ja kun sitä ei ruvennu kuulumaan, se heitti mulle että "mitä äiti jos tilattais sullekin siementä sinne matkahuoltoon, mihin sioillekin tulee"

Kun se pikkusisko lopulta oli tulossa, poika taas kysyi, että "teittekö te isin kanssa sen niinku possutkin tekee, että sä menit tällai lattialle" -poika demonstroi tilanteen ja meni kontilleen- ja isi sit vaan tuli sun selkään. Selitä siinä sitten pokkana että juu tota ihmisillä on muitakin mahdollisia tapoja teknisen toteutuksen suhteen, vaikka samasta on kyse...

Siskolleni tyttö jutteli
"Haluisitko sä tädi vauvan" sisko myönteli, että joskus ainakin ja tyttö siihen että "sano tolle Miehelles sitten vaan, niin kyllä se suo varmaan ihan mielellään auttaa"

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:

Meillä noilla oli vähän todenmukaisemmat tulkinnat, mutta yhtä hauskat kyllä.
Tyttö oli aikansa kärttäny pikkusiskoa, ja kun sitä ei ruvennu kuulumaan, se heitti mulle että "mitä äiti jos tilattais sullekin siementä sinne matkahuoltoon, mihin sioillekin tulee"

Kun se pikkusisko lopulta oli tulossa, poika taas kysyi, että "teittekö te isin kanssa sen niinku possutkin tekee, että sä menit tällai lattialle" -poika demonstroi tilanteen ja meni kontilleen- ja isi sit vaan tuli sun selkään. Selitä siinä sitten pokkana että juu tota ihmisillä on muitakin mahdollisia tapoja teknisen toteutuksen suhteen, vaikka samasta on kyse...

Siskolleni tyttö jutteli
"Haluisitko sä tädi vauvan" sisko myönteli, että joskus ainakin ja tyttö siihen että "sano tolle Miehelles sitten vaan, niin kyllä se suo varmaan ihan mielellään auttaa"

:laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Tuli tosta Emmeliinan jutusta mieleen.
Meidän neiti just eilen katsoi digiboxilta jotain nauhoitettua piirrettyä.

Pätkä loppui, ja poru alkoi:

"Mutsiii!! Nyt täältä tulee vaan ihmisten ohjelmaa, eikä mitään penskoille!!!"

Aikas hyvä! :laugh: (yritän olla herättämättä muita).
Ja voi rakkaus kun meilkin tyttö tuossa pihalla yritti itkua turistaa kun on niin julmaa u ei saa kattoo lasten ohjelmia

Alkuperäinen kirjoittaja emmeliina:

Ja voi rakkaus kun meilkin tyttö tuossa pihalla yritti itkua turistaa kun on niin julmaa u ei saa kattoo lasten ohjelmia

Onhan se julmaa :whistle: Meilläkin pitäis vissiin rajoittaa entisestäänkin vielä niitä lastenohjelmia, niistä kun oppii mukavia "heittoja".
Tänään aamulla kuulin siis myös tämän:

"Mä olen niin pettynyt suhun. Pettynyt! Mä en tykkää tästä ohrapuurosta."

Minä siihen mumisemaan, että kyllä se puuro nyt vaan pitäisi yrittää saada kauhottua tuulensuojaan.

Ja neiti siihen:
"Mutta mä vähän pelkään, että historia alkaa toistaa itseään."

Melko lennokasta 4-vuotiaalta...

Onhan se julmaa :whistle: Meilläkin pitäis vissiin rajoittaa entisestäänkin vielä niitä lastenohjelmia, niistä kun oppii mukavia "heittoja".

Minä siihen mumisemaan, että kyllä se puuro nyt vaan pitäisi yrittää saada kauhottua tuulensuojaan.

Ja neiti siihen:

:D :D :D

Ja neiti siihen:

Jeps, lahjakkaita nää 4 vuotiaat.

Mulle nei totes muutama viikko sit etkö tiedä et prinsessojen ei tarvii tehö ite kaikkee? Kun oli kehottanut neitiä itse laittaa valot B)

Yhteistyössä