Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:katoitko tseäs peilistä tämän jälkeen?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja just:lopeta ja nää lässynlässynlää alotukset. keksit omasta päästäs noita keskusteluja just 2v täyttäneen kanssatsiisus sentään
Alkuperäinen kirjoittaja makulaku:Alkuperäinen kirjoittaja just:lopeta ja nää lässynlässynlää alotukset. keksit omasta päästäs noita keskusteluja just 2v täyttäneen kanssatsiisus sentään
Joo ihan varmasti keksinkin. Mulla ei ole niin köyhä elämä kuin eräillä.
Alkuperäinen kirjoittaja just:lopeta ja nää lässynlässynlää alotukset. keksit omasta päästäs noita keskusteluja just 2v täyttäneen kanssatsiisus sentään
Alkuperäinen kirjoittaja just:Alkuperäinen kirjoittaja makulaku:Alkuperäinen kirjoittaja just:lopeta ja nää lässynlässynlää alotukset. keksit omasta päästäs noita keskusteluja just 2v täyttäneen kanssatsiisus sentään
no on nää sun vietis nähtymee vaikka rukoilemaan tai jotain satuja lisää keksimään, ok
Alkuperäinen kirjoittaja just:Alkuperäinen kirjoittaja makulaku:Alkuperäinen kirjoittaja just:lopeta ja nää lässynlässynlää alotukset. keksit omasta päästäs noita keskusteluja just 2v täyttäneen kanssatsiisus sentään
no on nää sun vietis nähtymee vaikka rukoilemaan tai jotain satuja lisää keksimään, ok