Lasten suusta se totuus tulee.. *olin kaupassa*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emilyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Emilyn

Aktiivinen jäsen
27.06.2006
13 840
2
36
Kirpputorilla äiti kulki lapsi ostoskärryissään ohitseni, kun katselin vaatteita erään hyllyn luota sivuttain heihin. Lapsi hihkaisee; "Vau miten hieno nukke!" Äiti kääntyy katsomaan..; "Mikä nukke..?" ja alkaa nauramaan.. "Kuule kyllä se oli ihan oikea ihminen" Johon lapsi naureskelee vähän nolostuneena; "Ai, minä luulin että se oli nukke.." Hymyilytti :)

:D :whistle:

Näytänkö jotenkin elottomalta? :xmas:

Ei kun sä oot kaunis kuin nukke =)

Mun esikoista luultiin nukeksi hänen ollessaan vauva. Siis ihan aikuinen nainen luuli: vauva oli mun äidin sylissä, vaalean persikan värisessä neuleasussaan, ja täti sanoi että "heh, mä luulin tuota oikeeks vauvaks mutta nukkehan se tietysti on!". Mä olin ihan että täh...äitini myös...siinä samassa tyttö liikahtikin ja täti rääkyi että kääk, se on vauva, vauva se on!
Edelleenkään en keksi mitään syytä sille, miksi mun äitini istuisi Hesessä nukke sylissään.

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Ei kun sä oot kaunis kuin nukke =)

Mun esikoista luultiin nukeksi hänen ollessaan vauva. Siis ihan aikuinen nainen luuli: vauva oli mun äidin sylissä, vaalean persikan värisessä neuleasussaan, ja täti sanoi että "heh, mä luulin tuota oikeeks vauvaks mutta nukkehan se tietysti on!". Mä olin ihan että täh...äitini myös...siinä samassa tyttö liikahtikin ja täti rääkyi että kääk, se on vauva, vauva se on!
Edelleenkään en keksi mitään syytä sille, miksi mun äitini istuisi Hesessä nukke sylissään.

:D :D

Yhteistyössä